• Ja, we willen met een groepje mensen voor de verjaardag van een vriend een sportshirt met een opdruk bestellen. We hebben hier echter geen van allen ervaring mee en ik vroeg mij dus af of er mensen zijn die eerder zoiets besteld hebben en welke winkels of sites dus betrouwbaar zijn etc. Dus, is er iemand met ervaring hiermee en tips waar we het het best kunnen halen? Alvast ontzettend bedankt ^^

    Ik hoop overigens dat dit hier goed staat?


    Happy Birthday my Potter!

    Wij hebben met de vereniging ooit truien gemaakt, maar dat is met een zeef die ze dan maken en dat kost best wel veel geld. Maar als het maar voor een verjaardag is, kan je ze misschien zelf maken? Koop een goedkope shirt en strijkpapier in de Hema en doe het zelf. Zal veel goedkoper zijn volgens mij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bij ons kun je het gewoon bij de plaatselijke drukker laten doen voor een euro of acht. Misschien kun je daar eens naar informeren?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Divergency schreef:
    Wij hebben met de vereniging ooit truien gemaakt, maar dat is met een zeef die ze dan maken en dat kost best wel veel geld. Maar als het maar voor een verjaardag is, kan je ze misschien zelf maken? Koop een goedkope shirt en strijkpapier in de Hema en doe het zelf. Zal veel goedkoper zijn volgens mij.


    Ja, daar zat ik ook al aan te denken, maar was bang dat dat misschien helemaal mis zou gaan en niet van goede kwaliteit zou zijn en aangezien we met een groepje zijn, mag het best een beetje duur zijn. Het is wel echt een cadeautje. Hij doet namelijk de ALO en had sportshirts nodig en we noemen hem altijd Vinguin, dus dat leek ons leuk.


    Happy Birthday my Potter!

    Initiate schreef:
    Bij ons kun je het gewoon bij de plaatselijke drukker laten doen voor een euro of acht. Misschien kun je daar eens naar informeren?


    Dat is wel een goed idee. Dat ga ik even uitzoeken. Bedankt!


    Happy Birthday my Potter!

    Volgens mij kon je ook een tekst op een shirt laten drukken bij de Hema.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."