• I solemnly swear I am up to no good
    Het is het laatste jaar van James, Sirius, Remus, Peter, Lily, Severus en de rest. De First Wizard War begint nu echt en dat merken de bijna afgestudeerden. Lily en James komen (eindelijk) bij elkaar en ze sluiten zich allemaal aan bij de Order of the Phoenix. De eindexamens komen eraan en daarbij zijn James en Lily ook nog eens Head boy en girl. James en Sirius quidditchen ook nog, Remus heeft nogsteeds zijn maandelijkse nachtelijke harige probleempje, Peter haalt niet al te beste cijfers en de druk van de oorlog wordt steeds heftiger. Wat als Voldemort aan de macht komt? Wie gaat hem dan verslaan? Waarom zijn er steeds mysterieuze verdwijningen? En slagen de marauders met al deze druk wel?

    Deze RPG speelt zich af in februari 1978. In de Wizarding World is de oorlog uitgebroken. Terwijl iedereen zich voorbereid op de Examens, breidt de oorlog zich uit.



    Personages:
    James Potter ~ JamesPotter
    Sirius Black ~ Piaffe
    Remus Lupin ~ Insurgents
    Peter Pettigrew ~ JamesPotter
    Lily Evans ~ Dreamlight
    Severus Snape ~ Eruditie

    Tom Riddle/Voldemort ~ Pulsar
    Bellatrix Black ~ ZaIa
    Lucius Malfoy ~ Flitwick
    Narcissa Black ~ Dreamlight

    Frank Longbottom ~
    Alice Longbottom ~
    Albus Dumbledore ~
    Minerva McGonagall ~

    Zelf bedachte Personages: (maximaal 5!)
    - Faline Rosalinde Castell -Ravenclaw-Zevendejaars ~ Jafar
    - Brooke Jane Eatside-Hufflepuf-Zevendejaars ~ ZaIa
    - Rosa Wakefield-Ravenclaw-Tweedejaars ~ Orine
    - Elisabeth Jorja Kingston-Gryffindor-Zevendejaars ~ Flitwick
    -
    Andere personages kun je ook even navragen. Ik ben niet echt wakker nu, dus ik ben waarschijnlijk vet veel vergeten xd.


    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Stok:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Wees aardig tegen elkaar.
    -OOC in het praattopic of tussen haakjes(dat nog komt)
    -Gebruik ABN
    -16+ toegestaan, maar wel netjes houden
    -Probeer minstens een of twee keer per week te reageren, zo blijft het topic leven.
    -Alleen ik maak de topics, tenzij anders aangegeven.
    -Geen perfecte personages
    -Er is geen minimum aan woorden, maar probeer minstens twee a drie regels te schrijven
    -Heb plezier!

    Praattoppic

    Mischief managed

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 15:55 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mag ik Lily alvast reserveren?


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    This is so nice!
    Mag ik Remus?


    -

    Jullie staan erin en thanks(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam: Remus Lupin
    Leeftijd: 17, wordt 18 op 10 maart
    Afdeling: Griffoendor
    Stok:



    Karakter:
    Remus is van zijn vriendenclubje de meest serieuze en vaak ook degene die ervoor zorgt dat er geen ernstige gewonden vallen bij de stunts die Sirius, James, Peter en hij uithalen. Hij is best makkelijk over te halen door zijn vrienden, tenzij het idee hem echt niet aanstaat of het gewoon dom is. Remus vertrouwt mensen niet snel, wat komt doordat mensen hem in het verleden maar al te vaak hebben laten vallen wanneer ze achter zijn "harige probleempje" kwamen. Als Remus je eenmaal vertrouwt zal hij je niet snel laten vallen en er veel moeite voor doen om een goede relatie in stand te houden. Tegenover onbekenden is hij vaak best verlegen. Hij is meer het type dat eerst de kat uit de boom kijkt.
    Op school is Remus een goede student; hij haalt bijna altijd goede cijfers en is vaak degene die zijn vrienden aan moet sporen om hun huiswerk te doen of om op tijd te beginnen met het leren voor examens. De term "nerd" past echter totaal niet bij hem. Remus besteed niet al zijn vrije tijd aan huiswerk en blijft niet tot diep in de nacht op om te stampen voor een toets; hij neemt er dan wel vrede mee dat hij dan maar een onvoldoende haalt.
    Remus durft ondertussen wel op te komen voor anderen en zal het ook zeker zeggen als iets hem niet aanstaat. Dit vindt hij echter wel moeilijk om zich zo tegenover zijn vrienden op te stellen en houdt dan ook vaak zijn mond als Sirius en James iets doen wat eigenlijk niet door de beugel kan.
    Remus is heel goed in het bewaren van geheimen; sinds zijn zevende heeft hij weinig anders gedaan. Hij kan redelijk goed liegen, maar mensen die hem goed kennen zal het snel opvallen wanneer hij niet de waarheid spreekt.

    Uiterlijk:




    Remus is vrij mager van postuur en heeft een redelijk normale lengte. Zijn haar is lichtbruin, net als zijn ogen. Als hij zijn gewaad niet aanheeft draagt hij meestal hetgeen wat toevallig bovenaan zijn stapeltje kleren lag, wat meestal spijkerbroeken en en t-shirt zijn. Remus heeft meestal lange mouwen en lange broeken aan, ook in de zomer, om zijn littekens te bedekken die hij heeft opgelopen tijdens zijn transformaties. Hij houdt er niet van als mensen daarnaar vragen omdat hij dan altijd zal moeten liegen.


    Als weerwolf heeft hij een zilvergrijze vacht en is hij best groot.

    Extra:
    Remus is een weerwolf. Zijn patronus is ook een wolf en zijn boeman een volle maan, wat staat voor zijn transformaties. Remus vind het altijd vreselijk om in een wolf te veranderen. Hij heeft zelf vaag door wat hij doet, maar laat zich vooral leiden door zijn wolveninstincten, die hem vaak vertellen om te doden.

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 17:25 ]


    -

    Mag ik Sirius reserveren?


    take me back to the basics and the simple life

    Naam:
    James Potter
    Leeftijd:
    17 jaar
    Afdeling:
    Gryffindor
    Stok:
    11inch, Mahony hout met Unicorn core
    Karakter:
    Nu James voor het grootste gedeelte uit de pubertijd is gestapt, is hij iets volwassener geworden. James lijkt op het eerste gezicht enorm arrogant en egoïstisch, maar diep van binnen is hij een ware Gryffindor. Hij is dapper en Ridderlijk en hij is een animagus. Hij kan dus in een hert veranderen. Zijn beste vrienden zijn Sirius Black, Remus Lupin en Peter Pettigrew en zijn 'vijand' is Severus Snape, die hij vaak Snivellus noemt. Hij heeft een enorme crush op Lily al sinds de eerste schooldag en valt haar ook de hele tijd lastig. Hij heeft trouwens ook een enorm irritante tik om zijn haar continue door de war te doen. James had niet verwacht dat hij Head boy werd, maar is vastberaden om die taak zo goed mogelijk uit te voeren. (en daarbij is hij veel vaker samen met Lily). Hij Zwerkbalt ook als Jager, maar hij is geen Captain meer. Dit heeft hij bewust besloten, omdat hij wel wilt slagen.
    James kan ook goed toveren en is best slim. Hij geeft niet graag toe dat hij fout zat, maar als zijn vrienden het hem duidelijk maken, ziet hij het zelf ook wel. Hij houdt zich niet echt aan de regels, maar probeert nooit echt te ver te gaan. Hij zoekt wel altijd de grens op.
    Uiterlijk:




    James heeft donkerbruin tot zwart warrig haar en bruine ogen. Ook heeft hij een bril en kan hij in een Hert veranderen.
    Extra:
    <3

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 12:33 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Piaffe schreef:
    Mag ik Sirius reserveren?


    Jupp


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Jupp


    Yay(yeah)


    take me back to the basics and the simple life

    Zou er iemand komen voor Peter xd Hij blijft echt altijd over hahaha.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik durf het bijna niet te vragen, maar doet Voldemort mee aan deze RPG, zo ja. Mag ik die dan reserveren?

    Dooddoenervo schuilt nog altijd onder pulsar.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Pulsar schreef:
    Ik durf het bijna niet te vragen, maar doet Voldemort mee aan deze RPG, zo ja. Mag ik die dan reserveren?

    Dooddoenervo schuilt nog altijd onder pulsar.:'D


    Nouja, ik vind het prima. De oorlog is immers ook een groot deel vam de RPG. Ik zet je er morgen in, zit nu op mn mobiel


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Nouja, ik vind het prima. De oorlog is immers ook een groot deel vam de RPG. Ik zet je er morgen in, zit nu op mn mobiel


    Is goed, ik maak morgen mijn rol ook.^^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Pulsar schreef:
    (...)

    Is goed, ik maak morgen mijn rol ook.^^


    Dat is prima!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam:
    Lily Evers.
    Leeftijd:
    18 jaar. Ze is verjaart op 30 januarie.
    Afdeling:
    Gryffindor.
    Stok:
    De wand van Lily Evans is 10¼ willow. Hij is gemaakt door Mr. Ollivander, degene die de wand beschreef als "soepel" en goed voor Charms.
    Karakter:
    Lily is heel erg leergierig, ze wil alles weten, waardoor ze op sommige momenten wat betweterig over kan komen. Dit wordt minder als ze ouder wordt. Ze neemt het leven erg serieus en ze wilt zichzelf altijd blijven verbeteren. Ze is een perfectionist. Als ze ergens voor gaat, dan gaat ze ervoor. Als ze ergens voor staat, staat ze er ook voor. Als ze eenmaal een keuze heeft genomen, zal ze niet meer terug deinsen en er volledig voor gaan. Ze is een heel groot blok vol met energie. Als ze ergens is, hangt haar aanwezigheid in de lucht en trekt ze iedereen aan. Ze lijkt altijd vrolijk te zijn, al heeft ook zij momenten waarop ze het allemaal niet meer ziet zitten en, vreemd genoeg, laat ze op die momenten juist haar grootste glimlach zien, zodat niemand merkt dat ze verdrietig is en zodat ze haarzelf ervan kan overtuigen dat er niets aan de hand is. Als ze zich op die manier voor haar gevoelens afsluit, zal het verdriet alleen maar groter zijn op het moment dat ze zich er niet meer voor afsluit. Ze probeert altijd alles positief te bekijken, ook al lukt dat niet altijd. Haar vrienden zullen haar omschrijven als de zon, omdat ze altijd vrolijk en vol met energie is en vreemden zullen haar omschrijven als een heel erg serieus meisje, die heel goed nadenkt over haar beslissingen. Deze twee helfden van haarzelf kunnen nog wel eens botsen en een innerlijke strijd voeren met elkaar, terwijl er nooit eentje wint of verliest. Serieus tegen onbevangen. Soms kan ze zich gedragen als een veel te oud en wijs meisje dan bij haar werkelijke leeftijd past en soms is ze net een klein kind, als ze een grappige opmerking maakt, of eigenlijk hardop denkt. Ze vind het fijn om momenten te nemen waarop ze even kan ontspannen en niet hoeft te leren en zich slim voor hoeft te doen. Gewoon even haarzelf zijn. Jong en vrij.
    Er zijn een aantal mensen die een belangrijke rol spelen in haar leven. Om te beginnen haar familie. Haar ouders zijn haar altijd blijven steunen tijdens haar verblijf op Hogwarts en ze zijn vooral erg trots op haar. Soms vinden ze het moeilijk te accepteren dat ze niet veel begrijpen van de wereld waarin hun dochter leeft en dat ze de meeste tijd van het jaar niet bij hun is. Ze kunnen haar niet loslaten. Lily's zusje Petunia kan het feit dat Lily een heks is al helemaal niet accepteren. Ze is vooral jaloers op Lily, maar dat durft ze niet te zeggen. In plaats daarvan kraakt ze Lily zo veel mogelijk af. Lily begrijpt het gedrag van haar zus niet en voelt zich gekwetst, maar toch is ze diep in haar hart altijd van Petunia blijven houden.
    Op Hogwarts vind ze het geweldig. Ze is de favoriet van leraren en leerlingen. Het leren gaat haar makkelijk af, hoewel ze er ook erg haar best voor doet. Ze is aardig en heeft veel vrienden. Vroeger was Severus Snape haar beste vriend. Hij heeft haar als eerste verteld dat ze een heks was. Eerst geloofde ze het niet, maar later heeft ze urenlang met de jongen gepraat over Hogwarts. Op Hogwarts zelf werd Severus enorm gepest door vier jongens onder leiding van James Potter. Hierdoor kreeg ze al op de eerste schooldag een hekel aan het groepje. Ze vond ze ongelofelijk arrogant, wat ze ook waren. Lily is altijd blijven opkomen voor Severus totdat ze in het vijfde jaar enorme ruzie kregen. Severus had haar mudblood genoemd toen ze hem wilde helpen. Dit heeft Lily hem nooit kunnen vergeven. Na die tijd merkte ze dat ze anders begon te denken over James Potter. Ze verklaarde zichzelf voor gek en ze wilde dat ze hem en zijn hele groep niet kon uitstaan, zoals ze al jaren had gedaan, maar dat was niet meer zo. Het hielp ook niet echt dat de toon waarop Potter tegen haar sprak haar zoveel opviel. Die toon was minder overtuigend van zichzelf en had meer inhoud. Hij klonk aardig en meelevend. Ook brachten de twee veel meer tijd door samen, het was alsof ze elkaar aantrekken. In het zevende jaar weet ze het zeker, ze is verliefd op hem.
    Uiterlijk:


    Lily's haar is donkerrood en krult vaak. Haar ogen zijn groen en ze heeft een bleke huid.
    Extra:
    Haar patronus is een hinde.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Is ze zo goed????


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo