• Oke, aangezien ik geobsedeerd ben door de Marauders, wil ik er graag een RPG over starten. Ik heb nog geen verhaallijn bedacht, maar dat komt nog wel. In het verleden, heb ik ook wel eens een paar Marauder-RPG's geprobeerd, maar die gingen na een paar topics al dood. Aangezien ik de laatste tijd echt zin heb om te schijven, maar het in mijn eentje gewoon niet lukt, zat ik te denken aan een RPG.

    Is er interesse in een Marauder-RPG, hebben jullie ideeën voor een verhaallijn?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zou wel willen meedoen.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Jaa!
    Kan je me pb-en als je het topic opent of als het niet doorgaat ofzo, ik wil namelijk heel graag meedoen!


    take me back to the basics and the simple life

    Oke thanks, en jaPiaffe zou ik doen(:. Weten jullie ook iets van een verhaallijn? Dat is namelijk wel zo handig;p. Als er 4/5 geïnteresseerden zijn, dan open ik er wel een!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lijkt me heel erg leuk! Ik ben heel slecht in het bedenken van verhaallijnen, sorry
    Maar stuur me een pb'tje ofzo als je iets hebt!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ben wel geïnteresseerd, hoewel het erg aan de verhaallijn ligt en de mensen die meedoen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    RAB ga ik doen! En Happiny dat snap ik hahaha. Ik ga nog maar eens goed broeden op een verhaallijn


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb misschien een idee voor een RPG.
    Het is het laatste jaar (of dat is al geweest) van James, Sirius, Remus, Peter, Lily, Severus en de rest. De First Wizard War begint nu echt en dat merken de bijna afgestudeerden. Lily en James komen (eindelijk) bij elkaar en ze sluiten zich allemaal aan bij de Order of the Phoenix. De eindexamens komen eraan en daarbij zijn James en Lily ook nog eens Head boy en girl. James en Sirius quidditchen ook nog, Remus heeft nogsteeds zijn maandelijkse nachtelijke harige probleempje, Peter haalt niet al te beste cijfers en de druk van de oorlog wordt steeds heftiger. Wat als Voldemort aan de macht komt? Wie gaat hem dan verslaan? Waarom zijn er steeds mysterieuze verdwijnselen? En slagen de marauders met al deze druk wel?

    Mocht dit ecbt saai zijn, zeg het dan even ^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik denk dat het wel een leuk idee is


    Spoiler alert: you will save yourself

    N dan in hun examenjaar of erna?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik denk dat het wel leuk is als het zich in het examenjaar afspeelt


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oke dan ga ik denk ik zo het topic aanmaken. Eerst haal ik mijn laptop nog even op dan ;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zet hier maar een link neer dan kan ik de eerste zijn voordat Snape al weg is ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Zet hier maar een link neer dan kan ik de eerste zijn voordat Snape al weg is ;)


    Is goed, haha.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    RAB schreef:
    Zet hier maar een link neer dan kan ik de eerste zijn voordat Snape al weg is ;)


    Aangezien je offline bent, heb ik hem voor je gereseveerd (;

    klikk


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!