• Because Nessie is a sweetheart' <3



    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Crutzen - 8 maart | 17
    Miriam - Transfer - 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 16
    Gabriëla - Lunsford - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Ness - Efe - 23 september | 14
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn - Durango - 24 december | 15
    Noek - Nymphe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Shailene - 14 maart | 14
    Fren - Poppies - 9 januari | 14

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 13:33 ]


    Danmarks Dynamite.

    Transfer schreef:
    OH TROUWENS.
    Gisteren appte een vriendin me opeens: "Miriaaam! Ik werd net gebeld door de AH, ik ben aangenomen! Misschien bellen ze jou zo ook wel" (we hadden samen gesolliciteerd)
    En net toen ik wilde antwoorden werd ik opeens gebeld. -ik schrok me natuurlijk dood- Dus ik: "Hallo met Miriam." En toen was ik aangenomen! Aaaah, yes, I'm so happy!


    Gefeliciteerd!


    Reality's overrated.

    Awh wat leuk Mir! :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ja Alinie ik ga werken. ^^

    Thanks Noekie en Marietje <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    How are y'all? Hoe gaat het met de koppelacties van je vriendinnen Marie? ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Leuk (: Wat ga je verdienen? xd
    Ik heb geen tijd om te werken :o

    En ik bwn te jong.

    Transfer schreef:
    How are y'all? Hoe gaat het met de koppelacties van je vriendinnen Marie? ^^


    Ik was vandaag lonely, mijn vriendinnen waren weg en ik praatte met hem D: Maar ik ga dus nu wel maandag met hem fietsen :') Maar de koppelacties gaan muah.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Shailene schreef:
    Leuk (: Wat ga je verdienen? xd
    Ik heb geen tijd om te werken :o

    Ik gok tussen de 3 en 4 euro per uur. Dat vind ik al aardig wat. ^^ Heb alleen nog geen idee wat ik met het geld ga doen. Maar sparen is altijd goed. (: Dan kan ik straks als ik iets weet het gelijk kopen. -slim, slim-

    Ja! Aan 14 zijn is het heel kut dat je nét niet echt mag werken. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Woodley schreef:
    (...)

    Ik was vandaag lonely, mijn vriendinnen waren weg en ik praatte met hem D: Maar ik ga dus nu wel maandag met hem fietsen :') Maar de koppelacties gaan muah.

    Oeeeh. Je bent wel veel met hem alleen. Je zou het ook gewoon een keer heel subtiel kunnen zeggen. ^^ -ik zou het niet durven, maar je kunt het doen :3-


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Sommige ouders denken dat ze alles beter weten omdat ze meer hebben meegemaakt. Nou, dat moet je maar niets zeggen over technologie jezus.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Transfer schreef:
    (...)
    Oeeeh. Je bent wel veel met hem alleen. Je zou het ook gewoon een keer heel subtiel kunnen zeggen. ^^ -ik zou het niet durven, maar je kunt het doen :3-


    Ja Mir, dat durf ik dus niet. Hij heeft me ook toevertrouwd dat hij 'denkt hij' een meisje leuk vindt :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Woodley schreef:
    (...)

    Ja Mir, dat durf ik dus niet. Hij heeft me ook toevertrouwd dat hij 'denkt hij' een meisje leuk vindt :')

    Oh.. :c Maar wacht, dan heb ik een moed-insprekend verhaaltje!
    Mijn beste vriendin vond vorig jaar een jongen uit onze klas leuk. Ze praatten heel vaak enzo. Hij vertrouwde haar toe dat hij iemand leuk vond. -net zoals bij jou dus :3- En hij zei erbij dat het iemand was die zij goed kende. Dus mijn vriendin was verdrietig, en dacht: oh, vind hij dan één van m'n vriendinnen leuk? D: Maar.. na een week ofzo ik weet het niet precies heeft hij mijn vriendin verkering gevraagd, want stiekem was zij het gewoon zelf! Hij durfde het eerst niet toegegeven. Dus zij zei ja, en nu zijn ze al ruim een jaar samen. ^^
    Hopelijk spreekt dit stuk uit mijn verhalenbundel je wat hoop/moed in. :3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Transfer schreef:
    (...)
    Oh.. :c Maar wacht, dan heb ik een moed-insprekend verhaaltje!
    Mijn beste vriendin vond vorig jaar een jongen uit onze klas leuk. Ze praatten heel vaak enzo. Hij vertrouwde haar toe dat hij iemand leuk vond. -net zoals bij jou dus :3- En hij zei erbij dat het iemand was die zij goed kende. Dus mijn vriendin was verdrietig, en dacht: oh, vind hij dan één van m'n vriendinnen leuk? D: Maar.. na een week ofzo ik weet het niet precies heeft hij mijn vriendin verkering gevraagd, want stiekem was zij het gewoon zelf! Hij durfde het eerst niet toegegeven. Dus zij zei ja, en nu zijn ze al ruim een jaar samen. ^^
    Hopelijk spreekt dit stuk uit mijn verhalenbundel je wat hoop/moed in. :3


    Aawh wat leuk! Ik weet wel wie het meisje is dus ja :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Woodley schreef:
    (...)

    Aawh wat leuk! Ik weet wel wie het meisje is dus ja :')

    Aaah nee oke dan werkt dit niet. D:
    Grr. Misschien liegt hij omdat hij stiekem jou leuk vindt? :') Ik hoop het.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Well, hi. We zijn al een maand verder en ik ben hier nog steeds 16. :')
    Oh, Mir, gefeliciteeeeeerd! Leuk voor je! Heel veel succes bij de AH. Hopelijk krijg jij het leuker als mij, waarvoor heb je gesolliciteerd?


    stay safe because I like being alive at the same time as you