• Een van mijn vrienden(NB: een jongen) vroeg mij laatst hoe ik het liefst zou willen worden aangesproken door een onbekende jongen. Aangezien dit nog al kan verschillen per meisje besloot ik hulp van Quizletters te vragen :]
    Dus, wat vind jij wel en niet goed als het gaat om iemand die jou ineens aanspreekt?
    EDIT: In dit geval gaat het om een meisje uit de sportschool, mocht dat invloed hebben ;]

Hij is echt heel erg verlegen, vandaar dat ik die vraag kreeg. Hopelijk kunnen jullie helpen :]

[ bericht aangepast op 10 april 2014 - 19:05 ]

If a writer falls in love with you, you can never die

Ik zou het niet weten. :') In ieder geval een glimlach, denk ik. Dat werkt uitnodigend en vriendelijk.

:)

Ehm, ligt er een beetje aan in wat voor situatie, denk ik. Maar vooral met een glimlach en gewoon geïnteresseerd, niet op een fliterige manier of zo, daar heb ik echt een verschrikkelijke hekel aan.

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Gewoon vriendelijk. Niet met een vriendenclub die daarachter lacht. Hey zeggen en glimlachen

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Met een glimlach en met een 'verlegen' 'hoi!'

Let the Night embrace you

Met een glimlach en absoluut geen groep die meekijkt en zit te lachen. Daar word ik nogal onzeker van omdat je niet weet wat je ervan moet denken. Verlegenheid is een plus, maar dat hoeft niet perse. Hij mag best stoer overkomen, maar dan niet op zo'n manier waaruit blijktt dat hij een grote ego heeft.

-

Het gaat om een meisje uit zijn sportschool, mocht dat invloed hebben op de situatie ;]

Gewoon een glimlachje is voldoende. Ik heb wel een hekel aan flirterige jongens. En natuurlijk geen meekijkende lach groepje, maar gewoon een normale jongen die een beetje interesse naar je toont en een knipoog bij het weggaan doet ook geen kwaad. Al haat ik dat, op sommige momenten.

Some people are art and do art at the same time

je begint toch altijd als vreemde?
    maar oke, het licht eraan op wat voor manier het gaat.
    ik begon ooit met een vriend op de sportschool, die er nu weg is en ga er nu altijd nog alleen mee, maar ik ken daar nu verder iedereen en het is altijd gezellig.
    ik zou er niet meteen iets achter zoeken.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Libera schreef:
    Ik zou het niet weten. :') In ieder geval een glimlach, denk ik. Dat werkt uitnodigend en vriendelijk.

26 - 02 - '16

Styles schreef:
    je begint toch altijd als vreemde?
    maar oke, het licht eraan op wat voor manier het gaat.
    ik begon ooit met een vriend op de sportschool, die er nu weg is en ga er nu altijd nog alleen mee, maar ik ken daar nu verder iedereen en het is altijd gezellig.
    ik zou er niet meteen iets achter zoeken.

Meer dat hij haar wilt aanspreken als potentiël-vriendinnetje. Hij vind haar vooral knap/aardig/leuk etc. dus dat is wat anders dan gewoon iemand aanspreken. Maar ik begin iig ook altijd al vrienden voordat ik iemand leuk begin te vinden

Spotgaai schreef:
    (...)

Meer dat hij haar wilt aanspreken als potentiël-vriendinnetje. Hij vind haar vooral knap/aardig/leuk etc. dus dat is wat anders dan gewoon iemand aanspreken. Maar ik begin iig ook altijd al vrienden voordat ik iemand leuk begin te vinden

Maar het is een vreemde?
    nouja, ik zou gewoon aardig beginnen en niet meteen duidelijk maken van 'He, ik zie jou wel zitten.' like, mij schik dat tenminste af.
    elkaar igg, beter leren kennen. maar natuurlijk niet te, voordat die meteen gefriendzoned word ;p

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Well... Volgens mij maakt het niet zoveel uit of hij haar nu van de sportschool "kent" of niet.
    Toen ik op een verjaardag was, raakte ik aan de praat met een vriend van de persoon van wie de verjaardag was. Dat kwam omdat hij een opmerking maakte over de muziek die opstond. Het hoeft niets groots te zijn. Hem kende ik ook niet. Als hij oprecht is en gewoon een vriendelijk praatje maakt, dan kan hij al een heel eind komen. We hebben weken dagelijks contact gehad daarna. Tijdens het sporten is het natuurlijk niet handig om echt te praten, maar tussendoor of erna of whatever. Hij moet gewoon zichzelf zijn. Vriendelijk en een open houding aannemen. Als zij het niet wil, dan zal hij dat vanzelf merken.

Succes!

Hamartia

Gailybell schreef:
    Met een glimlach en absoluut geen groep die meekijkt en zit te lachen. Daar word ik nogal onzeker van omdat je niet weet wat je ervan moet denken. Verlegenheid is een plus, maar dat hoeft niet perse. Hij mag best stoer overkomen, maar dan niet op zo'n manier waaruit blijktt dat hij een grote ego heeft.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Gewoon een vriendelijke glimlach en een simpele hoi. Dat vind ik meestal leuker dan een of andere versier zin. Daarna moet hij gewoon een gesprek verder gaan voeren.

"Ignite, my love. Ignite."