• Hello!
    Ik denk dat de titel genoeg zegt hihi!
    Ik ben dus opzoek naar een co-writer die wilt meeschrijven aan één van mijn nieuwe ideeën.
    Persoonlijk schrijf ik het liefst over 1D maar ik ben ook bereid om over onbekende personen te schrijven.
    Mijn idee was:

    De ware liefde.... Al sinds het begin van tijden verliest hij haar telkens weer, krijgt hij nooit de kans die ene kus te stelen, krijgt hij nooit de kans haar de zijne te maken. Toch weet hij dat zij de ware is. Dat zij de reden is dat hij bestaat, maar gelijktijdig de reden is dat hij telkens weer sterft.
    Elk tijdperk heeft hij gezien, van het steentijdperk tot de middeleeuwen, van de middeleeuwen tot nu... Hopend op die ene kus.... Het lot heeft niets goed met hem voor, maar weet hij het deze keer te voorkomen? Kan hij deze keer krijgen wat hij wilt?

    Wat ik dus in mijn gedachten had was een verhaal over onmogelijke liefde, een pact met de onderwereld,... Veel fantasie vereist dus!

    Als je interesse hebt, post maar iets hieronder!!!

    Alvast bedankt xxx


    Made in China

    Oh wauw, mooi idéé. Ik heb nog nooit een historisch verhaal geschreven maar ik ben nog steeds een beetje directioner dus ik weet best veel van one direction enzo.


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Oh wauw, mooi idéé. Ik heb nog nooit een historisch verhaal geschreven maar ik ben nog steeds een beetje directioner dus ik weet best veel van one direction enzo.


    En jij hebt interesse om een verhaal te schrijven? :D


    Made in China

    Ik ben nog altijd opzoek :(


    Made in China

    ik wil wel :)
    stuur maar pb als je wilt, ik doe mijn best x


    Music is my escape from Bullshit in life <3