• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het Waanzinnige Kletscafé numero 124!




    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is human (of panda)! :Y)
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan honderd topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en awesomeheid lessen) (en Nederlands lessen).
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.


    Het is een plicht om deze beginpost te lezen.

    Zeg, ik ben hier nieuw. Hoe begon alles?
    Wel, het is simpel. Er waren eens twee quizletters die van spammen hielden en graag Nederlandse lessen gaven. Dit deden ze beiden graag maar ze gingen een beetje té off-topic. En zo begon het Kletscafe-idee. Al binnen en topic hadden ze een paar vaste leden en de eerste dag al was een groot succes. Zo groeide het Kletscafe steeds meer en meer. Op een dag was de awesomeheid de wereld teveel, en verdween alles spoorloos. Maar wij zijn allemaal prima in orde en we kletsen nog lang en gelukkig.


    Onze geweldige crew:

    Werknemers.
    Nori • Nori • Cafébazin • 12
    Lotta • Mertin • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Pulsar • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Querencia • Serveerster • 19
    Kelly • Linkin • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Eccleston • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • Hybridum • Gitarist/Webdesigner • 17

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 17
    Erieka • Meliorism • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Gailybell • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • CaIeb • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Timbaa • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Initiation • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Caille • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17
    Suzanne • xSuzannex • Awkward verslaafde • 16
    Ezra • Idylle • Knuffelverslaafde • 15
    Aline • Shailene • Kinderprogramma- en film verslaafde • 14


    Wil jij ook bij de vervelende crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer ergernis. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan proppen we je erbij! (:


    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Nori) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Pulsar) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Hybridum) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Mertin) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Pulsar) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Nori) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Mertin) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Mertin) (bedenker van de naam), Jarne (Pulsar) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Hybridum) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?



    Just a reminder!!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 12:38 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    @ Jarne
    Sorry, mijn scheldwoordenboek is niet zo dik dus ik wist niets meer.

    @ Jarne en Aline

    Ik moet vandaag een mbo uitzoeken omdat ik niet zeker ben of ik wel naar het conservatorium wil wegens de docent. Kutzooi. En nu weet ik niet of ik terug mag naar mijn oude docent, maar i kga er vanuit van niet.


    Ghehe, ik heb een hele encyclopedie, dus als je tips wilt?^^

    Oei, da's idd niet leuk, is hij echt zo erg?


    Queer zijn is gewoon alles

    Kaa schreef:
    Volgens mij wens ik nu het aller meest van alle dagen dat iemand naar me toe komt en me een stevige knuffel geeft.. kutzooi.

    Mjah, gaat voor Q'ers een beetje moeilijk.. Mag ik een virtuele hug? :x



    Queer zijn is gewoon alles

    Kaa schreef:
    Volgens mij wens ik nu het aller meest van alle dagen dat iemand naar me toe komt en me een stevige knuffel geeft.. kutzooi.

    Mjah, gaat voor Q'ers een beetje moeilijk.. Mag ik een virtuele hug? :x


    Awww. :c



    Wat rot allemaal. Maar als je niet naar het conservatorium gaat en ook niet terug mag naar je oude docent, wat gebeurt er dan met je accordeon spelen? Moet je daar dan min of meer mee stoppen? :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm. Dat is wel een lastige situatie.. :/

    @ Jarne
    Ja, geef me dat woordenboek maar. Ghehe.


    @ Inge
    Ik weet niet zeker of ik wel of niet terug mag naar mijn oude docent. Ik heb het nog niet durven vragen..

    Ik weet alleen dat ik nu tussen de mbo opleidingen aan het kijken ben, en dat niets mij interesseert..

    @ Both
    Thanks voor de hug. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik hoop dat je iets vindt dat bij jou past of dat je terug naar je oude docent mag!

    Naja dít ís wat bij me past. Alleen het klikt totaal niet met mijn huidige accordeondocent, en hij kan me ook niet op goed niveau helpen. De enige reden dat ik naar het conservatorium wilde, was wegens sociale contacten met mensen die dezelfde interesses hebben. Plus eerst was de planing dat ik havo zou doen, maar door de rechtszaak en shit ging dat dus niet door. Eigenlijk had ik nog 2 jaar voorbereidingstijd gehad, en ook nódig gehad.
    Ik hoop echt dat ik terug mag naar Henny. Zo niet dan ben ik nog meer in de war met wat ik wil en ga doen. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    @ Jarne
    Ja, geef me dat woordenboek maar. Ghehe.


    @ Inge
    Ik weet niet zeker of ik wel of niet terug mag naar mijn oude docent. Ik heb het nog niet durven vragen..

    Ik weet alleen dat ik nu tussen de mbo opleidingen aan het kijken ben, en dat niets mij interesseert..

    @ Both
    Thanks voor de hug. <3


    Het is ook wel vreemd als je de hele tijd heb gepland om één ding te doen, en dan opeens iets heel anders moet gaan kiezen. Sowieso wil je dat natuurlijk niet, dus dan kun je hoe dan ook geen goede keuze maken, lijkt me, want alles is bij voorbaat al niet dat wat je eigenlijk wilt. :/
    Maar is die man van het conservatorium echt zó erg? Ik weet het natuurlijk niet, maar het klonk altijd alsof het je droom was om het conservatorium te doen, dus dan zou ik op mijn tanden bijten en het toch doen, ondanks de leraar.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yoyolandapanda, kun je mijn username aanpassen in de beginpost? (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb mijn se's verkloot, woehoe


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Square schreef:
    (...)

    Het is ook wel vreemd als je de hele tijd heb gepland om één ding te doen, en dan opeens iets heel anders moet gaan kiezen. Sowieso wil je dat natuurlijk niet, dus dan kun je hoe dan ook geen goede keuze maken, lijkt me, want alles is bij voorbaat al niet dat wat je eigenlijk wilt. :/
    Maar is die man van het conservatorium echt zó erg? Ik weet het natuurlijk niet, maar het klonk altijd alsof het je droom was om het conservatorium te doen, dus dan zou ik op mijn tanden bijten en het toch doen, ondanks de leraar.


    Naja, ik ga gewoon sowieso de muziek in. Op welke manier dan ook. Daar heb je niet per se het conservatorium voor nodig. Want als je goed speelt kijkt men echt niet naar je papiertje,
    Maar het conservatorium wilde ik alleen heen voor de sociale contacten. Want ik wist dat mijn speelniveau een stuk lager zou worden dan wanneer ik bij Henny zou blijven. Maar na een jaar thuis te zitten en koosvriendloos te zijn wil je naturlijk wel sociale contacten.
    Maar ik kan egwoon niet door een deur met de docent. Ik heb een hele uitleg over waarom ik een stukje speel op de manier waarop ik het speel, en dan mag het niet puur omdat hij ''het niet mooi vindt'', zonder verdere uitleg. Ik mag stukken niet spelen omdat het geen klassiek is, en hij leert van mij ipv andersom.
    Qua karakters botst het ook gewoon, dus het loopt niet bepaalt lekker. Ik kijk elke keer weer op tegen les van hem. Dus tsja.. ik weet het allemaal gewoon niet.

    En jup, ik was al in de war, maar nu nog meer. Ik weet gewoon niet wat voor mbo ik uit moet kiezen. Psychologie klinkt wel wat opzich, but I don't know... ik weet het gewoon echt níét.

    Pff ik wil een treinkaartjes actie en hier weg voor een dagje, lol.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leshley schreef:
    Ik heb mijn se's verkloot, woehoe
    Vast niet!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Aangepast, Jacco.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Naja, ik ga gewoon sowieso de muziek in. Op welke manier dan ook. Daar heb je niet per se het conservatorium voor nodig. Want als je goed speelt kijkt men echt niet naar je papiertje,
    Maar het conservatorium wilde ik alleen heen voor de sociale contacten. Want ik wist dat mijn speelniveau een stuk lager zou worden dan wanneer ik bij Henny zou blijven. Maar na een jaar thuis te zitten en koosvriendloos te zijn wil je naturlijk wel sociale contacten.
    Maar ik kan egwoon niet door een deur met de docent. Ik heb een hele uitleg over waarom ik een stukje speel op de manier waarop ik het speel, en dan mag het niet puur omdat hij ''het niet mooi vindt'', zonder verdere uitleg. Ik mag stukken niet spelen omdat het geen klassiek is, en hij leert van mij ipv andersom.
    Qua karakters botst het ook gewoon, dus het loopt niet bepaalt lekker. Ik kijk elke keer weer op tegen les van hem. Dus tsja.. ik weet het allemaal gewoon niet.

    En jup, ik was al in de war, maar nu nog meer. Ik weet gewoon niet wat voor mbo ik uit moet kiezen. Psychologie klinkt wel wat opzich, but I don't know... ik weet het gewoon echt níét.

    Pff ik wil een treinkaartjes actie en hier weg voor een dagje, lol.


    Oké, niet het conservatorium dus. Dat lijkt inderdaad het slechtste wat je zou kunnen doen nu je het zo uitlegt. :x
    Misschien moet je hier eens met je ouders over praten? Zij zijn degenen die besluiten of je terug mag naar je oude docent of niet, toch? :/ En je zult dan dus naar het mbo moeten omdat je anders geen fulltime opleiding meer doet? Hm, ik zou dan eens beginnen met het zoeken naar van die studiekeuzetest-dingen. Het is in ieder geval niet raar dat je op dit moment nog geen idee hebt wat voor opleiding je wilt doen, want over zoiets beslis je meestal niet binnen één dag.

    Ugh, het is zo vervelend dat er net op dit moment niet zo'n actie is. D: Maar kijk! Mini konijntjes. ^^




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kaa schreef:
    Aangepast, Jacco.
    Dankuuuuu


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf