Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
•• • ••
Serieus? Gaan we daar nu ook al belachelijk om doen?
Niet alles draait hier om jou he, echt niet. En is het echt zoveel te veel gevraagd dat iemand eens vraagt hoe het met mij gaat, hier? Jullie doen alle leuke dingen als ik op school ben, en daarbuiten kan je alleen maar met me communiceren als het met roepen en tieren is. Dan blijf ik echt liever op school.
But I still have this faith in the truth of my dreams.
Ga niet schreeuwen dat het halen van goede cijfers een keuze is. Als het een keuze was geweest, had ik heus wel de keuze gemaakt om voldoendes te halen, zodat ik over kan en mijn vrienden niet hoef te missen.
Ja, ik heb een onvoldoende op m'n Latijn vocabularium. Ja, ik ben er heel slecht in. Maar jij weet heel goed dat ik het dik tegen mijn zin doe omdat jij per se wilt dat je dochter Latijn doet, terwijl je zelf nog nooit ook maar één woord hebt geleerd.
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
Mertin schreef: Ja, ik heb een onvoldoende op m'n Latijn vocabularium. Ja, ik ben er heel slecht in. Maar jij weet heel goed dat ik het dik tegen mijn zin doe omdat jij per se wilt dat je dochter Latijn doet, terwijl je zelf nog nooit ook maar één woord hebt geleerd.
Cause I'd love to feel love but I can't stand the rejection
I hide behind my jokes as a form of protection
I thought I was close but under further inspection
It seems I've been running in the wrong direction oh no
"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov