• OMG ik heb net kaartjes besteld voor Marilyn Manson 6 Augustus, I swear to god what is breathing? Ik ben zooooo blij en daarom open ik dit topic, omdat ik het écht even kwijt moet. :'D
    In 2012 was hij ook in Nederland maar toen wachtte ik te lang en was het uitverkocht, dus zodra ik wist dat hij weer zou komen (...10 minuten geleden) heb ik twee kaartjes gekocht, lol. YAY.

    Dus, hebben jullie nog concerten in de planning? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haha, awesome! :3
    Ehm, nou ja, ik heb een concert op de planning, maar ik ben echt bang dat het niet doorgaat... Ik heb dus een kaartje voor Pearl Jam op 17 juni, maar ik kwam er een paar weken geleden achter dat ik serieus precies dan, en ook nog eens 's avonds, een tentamen heb. Dus ik moet proberen te regelen dat ik het tentamen op een ander moment mag maken, anders gaat het gewoon niet door en dan ga ik echt huilen. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Haha, awesome! :3
    Ehm, nou ja, ik heb een concert op de planning, maar ik ben echt bang dat het niet doorgaat... Ik heb dus een kaartje voor Pearl Jam op 17 juni, maar ik kwam er een paar weken geleden achter dat ik serieus precies dan, en ook nog eens 's avonds, een tentamen heb. Dus ik moet proberen te regelen dat ik het tentamen op een ander moment mag maken, anders gaat het gewoon niet door en dan ga ik echt huilen. D:

    Oeh, mijn tante heeft 4 kaartjes en ik ga daar heel misschien dus ook heen. Het zal wel kut voor je zijn als het niet doorgaat, omg. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)
    Oeh, mijn tante heeft 4 kaartjes en ik ga daar heel misschien dus ook heen. Het zal wel kut voor je zijn als het niet doorgaat, omg. :c


    Ja, ik kon echt janken toen ik erachter kwam, serieus, ik wil er zo graag heen. >< Dus ik hoop echt dat ik wat kan regelen. Wel awesome dat jij er misschien ook heen gaat! ^^ Is dat ook voor de 17e, of de 16e?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik schrok nogal van de titel, om eerlijk te zijn.

    Maar heel erg gaaf dat je naar dat concert gaat en gelukkig maar dat er niemand echt doodgaat. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, ik kon echt janken toen ik erachter kwam, serieus, ik wil er zo graag heen. >< Dus ik hoop echt dat ik wat kan regelen. Wel awesome dat jij er misschien ook heen gaat! ^^ Is dat ook voor de 17e, of de 16e?

    Geeeeeeeeeen idee, lol. Ik weet alleen dat ze zitplaatsen heeft en daar baal ik wel van, heb liever staplaatsen.

    Square schreef:
    Ik schrok nogal van de titel, om eerlijk te zijn.

    Maar heel erg gaaf dat je naar dat concert gaat en gelukkig maar dat er niemand echt doodgaat. ^^

    Oh omg, oeps. :'D Het was niet de bedoeling om mensen te laten schrikken, gewoon over-excitement. *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wil ook naar Marilyn Manson, maar ik mag niet gaan van mijn ouders. :c


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Occult schreef:
    (...)
    Oh omg, oeps. :'D Het was niet de bedoeling om mensen te laten schrikken, gewoon over-excitement. *O*


    Maar juist voor een extreem yay-gevoel lijk de titel best wel serieus, zo zonder smileys of overdreven veel o's in dood of zo. Al had ik waarschijnlijk moeten weten dat het figuurlijk bedoeld zou zijn, want dat is eigenlijk altijd zo hier, thank God. :'D
    Maar goed, het is natuurlijk altijd mogelijk dat het toch een keer niet zo is, en bweh, ik schrik dus blijkbaar toch van dit soort dingen. Volgende keer gewoon dood met vijf o's typen, dan is het duidelijk dat het niet letterlijk wordt bedoeld, hehe. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, dat ben ik wel met je eens, ik heb wel staanplaatsen. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja, als een mod dit leest: mogen er alsjeblieft een paar o's bij in de titel? :!D beetje impulsief, oepsie.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haha ik had een klaagtopic o.i.d. verwacht, maar dit is leuk nieuws!
    Ik ga (half gedwongen) naar het 1D concert 25 juni.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat leuk voor je! Ik moet heel eerlijk zijn dat ik geen fan van hem ben, maar ik snap jouw enthousiasme helemaal ^^
    Ik zou zó graag willen dat ik kaartjes kon kopen voor Within Temptation in mei, maar ik moet geld bewaren voor andere dingen helaas. (First world problems van twee niet al te goedkope vakanties en een gala met schoenen e.d. die ik nog moet kopen.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Pearl Jam! Uuuugh, kan niet wachten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ah wat leuk!!
    Ik wil graag naar Ed Sheeran maar eerst iemand zoeken die mee mag en de kaart verkoop start morgen...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat awesome zeg!
    Ik ben - triest genoeg - nog nooit bij een concert geweest. Maar ik heb genoeg bands die ik live wil zien. Rammstein pls.

    Urquhart schreef:
    Wat leuk voor je! Ik moet heel eerlijk zijn dat ik geen fan van hem ben, maar ik snap jouw enthousiasme helemaal ^^
    Ik zou zó graag willen dat ik kaartjes kon kopen voor Within Temptation in mei, maar ik moet geld bewaren voor andere dingen helaas. (First world problems van twee niet al te goedkope vakanties en een gala met schoenen e.d. die ik nog moet kopen.)

    Haha, 99% van de mensen op Q niet, denk ik. :'D Je moet er maar van houden. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''