• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het asdfghjkl Kletscafé numero 120!




    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is human! Behalve Lotta dan. :Y)
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan Honderdvijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en awesomeheid lessen) (en Nederlands lessen).
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.


    Het is een plicht om deze beginpost te lezen.




    Zeg, ik ben hier nieuw. Hoe begon alles?
    Wel, het is simpel. Er waren eens twee quizletters die spammen houden en graag Nederlandse lessen gaven. Dit deden ze beiden graag maar ze gingen een beetje te off-topic. Zo begon het Kletscafé-idee. Al binnen en topic hadden ze een paar vaste leden en de eerste dag al was een groot succes, Zo groeide het Kletscafé steeds meer en meer en op een dag was de awesomeheid de wereld teveel. En zo verdween alles spoorloos. Maar wij zijn allemaal prima in orde en kletsen we nog lang en gelukkig.


    Onze awesome crew: xp

    Werknemers.
    Nori • Nori • Cafébazin • 12
    Lotta • Mertin • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Pulsar • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Querencia • Serveerster • 19
    Kelly • Linkin • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Eccleston • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • Hybridium • Gitarist/Webdesigner • 17

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Roku • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Gailybell • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Recruit • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Timbaa • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Initiation • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Caille • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17


    Wil jij ook bij de awesome en totaal niet vervelende - wat Gail ook zegt - crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan proppen we je erbij! (:


    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Nori) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Pulsar) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Hybridum) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Mertin) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Pulsar) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (No) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Mertin) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Mertin) (bedenker van de naam), Jarne (Pulsar) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echrit officieel is?
    • Rick (Hybridum) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?
    • Gail van trollen houdt?
    • Lotta's (Mertins) username afgeleid is van de ship tussen Angela Merkel en Vladimir Poetin?




    Just a reminder!!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 16:19 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh nu snap ik waarom ik het Kletscafé niet kon vinden tussen mijn topics.
    Goedemorgen, dit topic is bij deze van mij! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Melissa & Joey is leuk. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wie heeft dr zin om me op te vrolijken? Ik kan het zeer gebruiken..
    Ga vandaag maar rijles skippen denk ik en ff met sheila wandelen. kutzooi..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    Wie heeft dr zin om me op te vrolijken? Ik kan het zeer gebruiken..
    Ga vandaag maar rijles skippen denk ik en ff met sheila wandelen. kutzooi..


    *hugs* Aww, wat is er allemaal aan de hand dan? :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kaa schreef:
    Wie heeft dr zin om me op te vrolijken? Ik kan het zeer gebruiken..
    Ga vandaag maar rijles skippen denk ik en ff met sheila wandelen. kutzooi..




    16 - 09 - '17

    @ Inge en Sylvie
    Nahw, thanks. <3


    en dr is vanalles aan de hand. Me pa wil duidelijkheid die ik hem niet geven kan en dat weet ie best. Verder verwacht iedereen dat ik superzelfstandig ben en alles maar gewoon doe en me kop maar boven water hou etc. Tis gewoon een grote teringzooi. Komt de depressieviteit nog bij die weer op aan het laaien is etc en ik voel me gewoon kut met alles.
    Verder heeft me pa nu plots besloten dat ik niet meer terug mag naar mijn oude accordeondocent als ik het conservatorium niet haal terwijl ie best weet dat ik niet eens zeker weet óf ik wel naar het conservatorium wil. Ik denk in ieder geval niet dat ik het halen ga want ik heb gewoon hulp nodig met het studeren. En me pa wil me wel helpen ''zegt ie'' maar dat zegt ie op een dusdanige manier van ''ja ik bied het aan, maar waag het niet me te storen'' dus ik ga 'm niet om hulp vragen maar weet bij god niet wat ik leren moet en hóé ik het leren moet en al die kuttige shitzooi. Ik weet het gewoon niet meer. Grom..
    Pff zo dus maar eem tijdje gaan lopen en ff afkoelen. Zal ik de rijles wel missen en daar en preek over krijgen van me ouders, maar die vent kan niets anders dan chagrijnig doen en dat kan ik momenteel gewoon niet hebben.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga maar eem lopen. doei


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    @ Inge en Sylvie
    Nahw, thanks. <3

    en dr is vanalles aan de hand. Me pa wil duidelijkheid die ik hem niet geven kan en dat weet ie best. Verder verwacht iedereen dat ik superzelfstandig ben en alles maar gewoon doe en me kop maar boven water hou etc. Tis gewoon een grote teringzooi. Komt de depressieviteit nog bij die weer op aan het laaien is etc en ik voel me gewoon kut met alles.
    Verder heeft me pa nu plots besloten dat ik niet meer terug mag naar mijn oude accordeondocent als ik het conservatorium niet haal terwijl ie best weet dat ik niet eens zeker weet óf ik wel naar het conservatorium wil. Ik denk in ieder geval niet dat ik het halen ga want ik heb gewoon hulp nodig met het studeren. En me pa wil me wel helpen ''zegt ie'' maar dat zegt ie op een dusdanige manier van ''ja ik bied het aan, maar waag het niet me te storen'' dus ik ga 'm niet om hulp vragen maar weet bij god niet wat ik leren moet en hóé ik het leren moet en al die kuttige shitzooi. Ik weet het gewoon niet meer. Grom..
    Pff zo dus maar eem tijdje gaan lopen en ff afkoelen. Zal ik de rijles wel missen en daar en preek over krijgen van me ouders, maar die vent kan niets anders dan chagrijnig doen en dat kan ik momenteel gewoon niet hebben.


    D:
    Ik vrees dat ik niet veel zinnigs zou kunnen zeggen over accordeon spelen of het conservatorium, want daar heb ik totaal geen verstand van. Maar kun je niet nog eens met je ouders aan tafel gaan zitten, zo duidelijk mogelijk uitleggen wat je dwars zit en waar je over twijfelt (desnoods schrijf je het van tevoren op om zeker te weten dat je verhaal zo volledig mogelijk is) en er dan met ze over praten? Het lijkt me niet de bedoeling dat je het gevoel hebt dat je er alleen voor staat, want dat is helemaal niet zo.
    Een wandeling maken met Sheila lijkt me een goed plan. Misschien kun je dan even je hoofd leegmaken en tot rust komen. Maar als je niet naar de rijles gaat, zou het misschien slim zijn om dat even af te bellen, als je dat nog niet hebt gedaan (hoewel je inmiddels al offline bent, dus waarschijnlijk ben je al weg).
    Anyway, puppykusjes! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meliorism = Roku a.k.a the cutest cat ever :3


    26 - 02 - '16

    Hoi! Jarbus? :W
    Ik wil mijn username veranderen, maar heb geen idee naar wat. :c


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Roku schreef:
    Meliorism = Roku a.k.a the cutest cat ever :3


    I like your avatar :Y)
    En over avatars gesproken, was Roku ook niet de naam van een of andere gast uit Avatar?


    -

    Sorcery schreef:
    Hoi! Jarbus? :W
    Ik wil mijn username veranderen, maar heb geen idee naar wat. :c


    Jarne/Albus, as in Albus Dumbledore. Lotta's idee. :')
    Jarne is er niet zo blij mee, geloof ik, maar er zit nog een heel verhaal achter met een gif van twee katten. Als je het precies wilt weten moet je de laatste pagina's van het vorige topic doorlezen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nog zeven posts tot 12k. Het gaat echt veel sneller sinds ik hier zit. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sorry dat ik niet zo actief ben hier, maar heb het nogal druk met school e.d. :')

    Pumbaa schreef:
    (...)

    I like your avatar :Y)
    En over avatars gesproken, was Roku ook niet de naam van een of andere gast uit Avatar?


    Jep, Avatar Roku!

    En ik kom hier ook weer eens kijken na 2,5 topic ofzo


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.