• Mijn vriendin Rosie zat op Q en ze zat bij mij op school.
    Laatst heeft ze zelfmoord gepleegd...
    Ik ben er kapot over en moet elke dag aan haar denken.
    Mijn vader zei dat ik dingen moet doen die me afleiden.
    Maar wat voor dingen nou?
    Wat mijn vraag dus is:
    Hoe denk ik er minder aan en welke dingen werken bij liefdesverdriet?
    Want nou heeft mijn vriendje het ook nog uitgemaakt....
    Tips?

Leuke dingen gaan doen met vrienden, nieuwe mensen ontmoeten of een film kijken met je familie. Probeer gewoon zoveel mogelijk in contact te zijn met anderen, want zodra je alleen bent, zullen je gedachten al snel weer met je op de loop gaan. Probeer wel mensen te zoeken die begrijpen wat je meemaakt, omdat er anders de kans is dat ze beledigd kunnen reageren als je even een dipje hebt en je niet zo goed voelt.
    Je kan ook proberen het van je af te schrijven, een instrument te gaan bespelen of te gaan tekenen. Creatief bezig zijn wil ook nog wel eens helpen.
    Heel veel sterkte!

From these ashes, I will rise

Ik geloof dit soort dingen niet zo snel, zeker niet omdat je pas 1 dag lid bent... Sorry.

Your make-up is terrible

Wat was haar username dan? ;o. Ik weet niet zeker of ik dit moet geloven, maar als het wel zo is... gecondoleerd.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Natuurlijk is dit nep, Milkafreak

Read and enjoy, het spreekt elkaar allemaal weer zo ontzettend tegen... Het is zo triest op deze manier aandacht te zoeken ;/

It's high noon.

Sorry, ik ben te sceptisch ingesteld voor zulke dingen. Als het echt is, gecondoleerd dan.

Take me to wonderland

LogitG27 schreef:

Read and enjoy, het spreekt elkaar allemaal weer zo ontzettend tegen... Het is zo triest op deze manier aandacht te zoeken ;/

Dat is echt triest en zó doorzichtig.

Your make-up is terrible

Waar heb je het over? Dit is waar!

Pff, wat voel ik me stom nu. Ik dacht nog dat het misschien niet zo'n aandachtsgrietje zou zijn, omdat ze daadwerkelijk vroeg om tips. Ik vind het dan wel weer heel triest dat er op deze manier wordt gelogen.

From these ashes, I will rise

LogitG27 schreef:

Ach ja, verbaast me niks.

Take me to wonderland

Oh god, wat triest om op zo'n manier aandacht te zoeken.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Hallo, waar hebben jullie het over?

Ze had ook al 4 geadopteerde zusjes en 1 geadopteerde broer volgens haar stories...

“To live will be an awfully big adventure.”

Lordrings schreef:
    Hallo, waar hebben jullie het over?

Kom op. Je weet heel goed waar we het over hebben.
    Persoonlijk denk ik niet dat mijn vader zomaar even mijn Quizlet-account zou gaan hacken om in detail te vertellen hoe ik zelfmoord heb gepleegd, als ik dat zou hebben gedaan.

Ik vind het trouwens nogal vreemd dat jouw beste vriendin op Quizlet - terwijl je nieuw bent op Quizlet - Kara heet.

[ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 17:09 ]

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Kan ik daar wat aan doen? Haar vader heeft het gedaan!
    Ik weet dat hij haar wachtwoord wist en hij heeft het vertelt ik weet ook niet waarom hoor!
    Rosie heeft dan wel gelogen dat ze 1 broer en 4 zusjes had want die zijn er niet. Oké, eentje wel:Kim.
    Maar verder was er niemand behalve haar vader nog.

3 posts.

Oké, doei.

I live for the applause, you will die for it.