• Omdat ik gisteren zo'n fijne tijd heb gehad tijdens You Me At Six heb ik mijn naam ingeruild voor Cavalier, genaamd naar hun album Cavalier Youth. Jammer genoeg is mijn jeugd niet bepaald zorgeloos, maar ik zou er beter nog wat meer van genieten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het een mooie username. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Aha, dus daar komt het vandaan. Ik zag al dat je hem had veranderd. Ik vind het een erg mooie username. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuke username. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vroeg me al af wat hij betekende. Mooie username.


    Take me to wonderland

    Wat een leuke username. (:

    Dankjewel iedereen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het erg mooi klinken en het heeft ook nog eens een mooie betekenis. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik vind het erg mooi klinken en het heeft ook nog eens een mooie betekenis. ;3


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind de betekenis ontzettend mooi en ik zag inderdaad al dat je 'm veranderd had. Ik vroeg me al af wat het precies betekende.


    26 - 02 - '16

    Dankje people. Ik heb er toch weer ergens mijn eigen sjwoeng aan kunnen geven en dat maakt het natuurlijk alleen maar mooier. Had niet gedacht dat hij nog vrij was eerlijk gezegd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?