• Linda is een Normaal Meisje van 16 jaar dat met haar Ouders en Zus in Duitsland wonen,, ze is Gek op Muziek en vanaf haar 6de drumt ze al,, ze is zelfs bezig met een band op te richten met haar 3 beste vrienden en het lijkt allemaal te lukken,, Ze is ook een enorme Fan van TOHO en gaat naar ieder concert van de Guys,, wat haar vaak en anderen opvallen is dat ze heel erg op Gustav Schäffer lijkt,, maar zoekt daar verder niets achter,, dan komt TOHO met het nieuws dat ze een band zoeken om er een CD mee te maken,, Linda geeft meteen haar Band Ruined Hope op,, en ze worden Uitgenodigd voor een Auditie,, ze zijn Mega Zenuwachtig en de voorbereidingen gaan goed,, totdat ze ergens achter komt wat heel de auditie kan beinvloeden,, Komt het ever goed??

    .. de Titel wordt: wat als jij het Geheime zusje bent van Gustav Schafer en Auditie doet met jou band voor een CD met TOHO?

    wat vinden jullie hiervan?,, als jullie hem leuk vinden komen er later ROLLEN,,

    DONT STEAL THIS IDEA, OF YOU GOT A BIG PROBLEMS WITH ME(A)

    xx

    Update:

    ROLLEN:

    Gitariste van Ruined Hope: KiMxGeOrG
    Zangeres van Ruined Hope: kimberly04
    Bassist van Ruined Hope: Nickaaii
    HuppelKut wat alles wilt Verpesten:EyesOfHope
    Zus van Linda: TOMSDICK

    wat ik wil weten:

    Tekst(aangepast aan de rol)
    Plaatje(emo/punk/gothic/scene)

    (elke bandlid van Ruined Hope krijgt met 1 van de guys van TOHO)( en kies niet aleen voor Bandlies maar ook voor de andere, Because daar heb je het meest Kans op)

    xx


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik wil de zsu wel zijn!


    *He's the one.

    Tekstje: Hoi People Ik ben Charissa. Ik leef al 18jaar op deze wereld. Ik ben een fucking aardig persoontje, maar als ik ej niet af kan dan heb je pech x'D. Ik doe aan streetdance, ben best wel goed. Ik ga veel uit met me vrienden en ik hou van Konijntjes. Ik moet gaan nu ciao.<3

    foto:http://i147.photobucket.com/albums/r315/andilek-th/l_95a1c5045a2a4b32689851ce5cbef1e0.png


    *He's the one.

    ^Nee geef maar aan Char^^

    Thank you.<3


    *He's the one.

    Thank you.<3


    Graag gedaan^^


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Lijkt me heel goed, je zegt het me toch he wanneer die er is, en als je geen huppelkut vind, ik wil wel is, dat is is iets anders he


    Live life limitless.

    bedankt voor de rol <3 (K)


    You can't touch music but music touch you

    Is wel een hele lange titel he 0,o


    Life is hard and then we die