Yoda schreef:
Fantasy:
Darksiders (1 en 2) -> Post-Apocalyptische wereld waarbij je in beide spellen een horseman of the Apocalyps speelt.
Devil May Cry -> Engelen, demonen, ish leuk.
Heavy Rain -> Is heel erg gericht op verhaal, detectice/thriller achtig. Was het eerste spel dat ik uitgespeeld heb op mijn PS3 en ik vond het erg goed.
Dishonored -> Geen idee hoe dit te omschrijven behalve awesome. Is steampunk met een snufje fantasy erin vermengd.
Saints Row
Far Cry
Tomb Raider
BioShock Infinite -> Je zou het fantasy kunnen noemen? Soort van. Enigszins. Een beetje. Anyway, het was cool.
Dark souls, zoals Alwin al zei.
Dishonored was gewoon geniaal om te spelen, maar goed ik ben steampunk verslaafd dus voor mij was het sowieso al een spel waarbij de hemelpoorten open gingen ^^
Darksiders is een serie die vrij makkelijk begint. In het eerste deel speel je War, in de tweede ben je Death, zoals yoda zei; je speelt een horseman.
Dante's inferno. Dit was echt een bruut spel om te spelen. Horror, maar dan ook echt een goede horror. Als je een beetje een bangig bent aangelegd moet je deze niet alleen spelen.
Assassins Creed serie -> of course!
Skyrim
Metal gear solid was wel oké
Watchdogs schijnt ook nog een goede game te zijn, maar komt op 27 mei uit
Nja, dan is er nog final fantasy, voor zover je nog niet uitgegeken bent op de hele serie
Batman: Arkham origins was ook een erg goede game om te spelen.
Kingdom hearts 1.5 is leuk als je ook nog een beetje thuis bent in de disney films
Uncharted
Mafia 1&2 (ben Italiaans, dus ja, spreekt voor zich haha)
Borderlands
Diablo
dead Island
Splinter cell
L.A. Noire was ook wel leuk om te doen. Je speelt hier een agent in het jaar 1947, dus wel lekker old school met hele oude auto's en tommy guns (plus het feit dat de agenten nog netjes in een pak lopen) De bedoeling van dit spel is dat je hints zoekt, verdachten moet verhoren, verschillende misdaden oplost, en de dader oppakt. Rockstar maakt over het algemeen wel steengoede games.
Doom 3 is ook wel grappig, lang niet zo gepixeld als 1&2 (god ik was een jaar of 7,8 toen ik die nog speelde) en is een shooter/horror
Ninja gaiden is een goede serie als je into hack and slash games bent
Hier ga ik het denk ik even bij laten, is al een goede waslijst ^^