• Ik ben vandaag wel blij, omdat ik eindelijk goed nieuws heb gekregen.

    Het UWV heeft toestemming gegeven om mij naar de school in Deventer te sturen. De school die wèl geschikt zou zijn voor mij. Daar ben ik echt ontzettend blij mee, omdat het echt heel onzeker was of het wel zou kunnen.

    Anderzijds heb ik ook nog slecht nieuws. Het gaat ontzettend slecht met m'n oma de laatste tijd. Ze werd in de eerste instantie opgenomen in het ziekenhuis vanwege een zweertje in de twaalfvingerige darm, maar nu blijkt er ook nog een tumor in de alvleesklier te zitten. Nu zijn m'n ouders net weg naar het ziekenhuis om wat duidelijkheid van de artsen te krijgen en een gesprek daarover zeg maar.

    Nu ben ik aan de ene kant dus blij en aan de andere kant dus niet, want het is allemaal heel dubbel :\


    26 - 02 - '16

    Ten eerste wil ik je erg veel sterkte met je oma wensen, want dat is natuurlijk niet niks. Ik kan natuurlijk niet beloven dat ze er weer bovenop zal komen, maar ik wil je sowieso het beste wensen.
    En over die school zijnde; wees maar lekker blij vandaag. Ik snap dat het nogal dubbel is omdat je oma in een slechte toestand verkeert, maar ik denk dat zij ook zou willen dat je vandaag blij was. Probeer niet te veel te piekeren en geniet van het goede nieuws, hoe moeilijk dat ook mag klinken. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Ten eerste wil ik je erg veel sterkte met je oma wensen, want dat is natuurlijk niet niks. Ik kan natuurlijk niet beloven dat ze er weer bovenop zal komen, maar ik wil je sowieso het beste wensen.
    En over die school zijnde; wees maar lekker blij vandaag. Ik snap dat het nogal dubbel is omdat je oma in een slechte toestand verkeert, maar ik denk dat zij ook zou willen dat je vandaag blij was. Probeer niet te veel te piekeren en geniet van het goede nieuws, hoe moeilijk dat ook mag klinken. (:


    Een kennis van mij, die verpleegkundige is, zei dat het een hele grote kans is dat oma er niet meer bovenop komt. De tumor zit namelijk in/op het topje van de alvleesklier en het is gewoon heel riskant als het op die plek is. Bovendien is ze al ontzettend oud, 86 jaar, en misschien wil ze wel helemaal niet meer in behandeling.

    Ik probeer een beetje te genieten van het feit dat de zon schijnt, maar dat ik naar die school toe mag wil nog niet echt tot me doordringen. Ik heb namelijk de hele tijd in een soort onzekerheid moeten leven, omdat ik niet mocht hopen dat het goed zou komen - het zou immers valse hoop kunnen zijn - en nu is het toch gelukt.


    26 - 02 - '16