• ik zoek leuke over one direction

    lees het liefst:
    ziall, nouis, narry en niam
    een story met meerdere bromanse tegelijk

    eigenlijk lees ik alleen geen meisje komt bandlid tegen en je weet vanaf hoofdstuk 1 al dat ze iets krijgen story's en one-shots waar geen bromacne in zit
    dus als je iets voor me hebt
    zet het hieronder

    ps.
    zoeken jullie zelf 1D verhalen? ik schrijf er zelf ook een paar. dus kijk please

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 18:35 ]

    Op mijn profiel staan bromance verhalen in overvloed. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    One same school
    One same project but,
    Two different ways,
    Two different persons,
    Two unpredictable different persons



    "She said to me, forget what you thought, 'cause good girls are bad girls that haven't been caught."



    Abbigail Moore
    Soundtrack
    •Written in Dutch
    •Spoken in English
    •One direction doesn't exist


    (Geen bromance maar je kan kijken of je het leuk vind haha)


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Forgot tha link haha oops Unpredictable || ft. Harry E. Styles


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Ik zou zeggen, kijk eens in de top.


    16 - 09 - '17

    Suicide ft. one direction 16+

    Mijn handen zaten weer eens onder het bloed. Het teken dat het maandag is. Ik hoorde de voordeur opengaan. " Shit. Shit. Shit "vloekte ik. Snel rende ik naar de badkamer en deed de deur opslot. "Mel, wat is er?" Mijn moeders stem galmde door de gang. "Niks"riep ik terug en waste snel mijn handen. Ik keek naar de snee, het was niet echt een rechtte lijn, eerder een hart. Zo was het altijd. Maandag was het 't ergste. Ze hadden dan de hele weekend niemand, niemand om te pesten. "Lieverd, doe de deur eens open"hoorde ik mijn moeder zeggen. "Ik... Ik sta onder de douche"zei ik en zette het water aan. "Okay"hoorde ik mijn moeder zeggen. Snel verbond ik mijn arm en zette het water uit. "Mellissa, ik heb goed nieuws. We verhuizen naar London"zei ze met een glimlach. Hysterisch rende ik naar boven. "Nee, nee, nee. Ik wil niet, ik wil niet"mompelde ik zacht. Tranen liepen over mijn wangen. "Ik wil godverdomme gewoon niet"schreeuwde ik kwaad door mijn kamer heen. Langzaam zakte ik tegen de muur naar onder. De deurklink ging omlaag. Snel keek ik op. Jake, de gene die het meest om me gaf. Langzaam kwam hij naast me zitten. "Laat je arm zien"zei hij. Ik schudde mijn hoofd. "Nu"zei hij streng. Langzaam trok ik mijn mouw omhoog. Vol afschuw keek hij ernaar. Direct omhelsde hij me. "Zorg dat je niks geks uithaalt in London"mompelde hij, "beloofd"zei ik met een zwakke glimlach.

    sommige beloftes moet je breken


    Stay strong