• Jullie zien het goed! Dooddoenervo is quizletgeschiedenis geworden! En ik denk niet dat hij ooit zal herrijzen, mijn ''dooddoeneralterego'' begon me al langere tijd te irriteren.

    Pulsar is een liedje van Armin Van buuren (Die jullie op m'n avatar zien staan).

    Betekend dit dat de potterhead in mij verdwenen is?
    Welnee! Je zult nog altijd sporen op m'n profiel vinden en ik blijf ook actief in de slytherin room.

    Dan nu pulsar zelf:



    Verder zal mijn profiel ook nog een grote update krijgen.

    Dooddoenervo
    > Pulsar


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Het is wennen, maar ik vind het leuk die verandering (:


    16 - 09 - '17

    Dooddoenervo is dood? Aw. D:

    Dit is wel een heel gave username, maar het wordt echt ontzettend wennen om jou als niet-ddvo te zien, vooral omdat je je username relatief weinig verandert en die echt heel lang hebt gehad. Maar goed, soms ben je gewoon aan iets nieuws toe. ^^
    Wel verwarrend dat je tegelijkertijd ook je profielfoto hebt veranderd, want als ik je niet in het Kletscafé topic had gezien, zou ik je echt nooit hebben herkend. :'D En met deze profielfoto doe je me op een of andere manier aan Jacco denken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dooddoenervo is dood? Aw. D:

    Dit is wel een heel gave username, maar het wordt echt ontzettend wennen om jou als niet-ddvo te zien, vooral omdat je je username relatief weinig verandert en die echt heel lang hebt gehad. Maar goed, soms ben je gewoon aan iets nieuws toe. ^^
    Wel verwarrend dat je tegelijkertijd ook je profielfoto hebt veranderd, want als ik je niet in het Kletscafé topic had gezien, zou ik je echt nooit hebben herkend. :'D En met deze profielfoto doe je me op een of andere manier aan Jacco denken.


    Waar komt de Jacco-link vandaan?:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Pulsar schreef:
    (...)

    Waar komt de Jacco-link vandaan?:'D


    Ik weet het niet. Zijn huidige profielfoto lijkt niet echt op die die je nu hebt, maar misschien zijn vorige?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Querencia schreef:
    Het is wennen, maar ik vind het leuk die verandering (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Square schreef:
    (...)

    Ik weet het niet. Zijn huidige profielfoto lijkt niet echt op die die je nu hebt, maar misschien zijn vorige?


    Dat was toch de acteur die Carlo Kannewasser speelde?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Pulsar schreef:
    (...)

    Dat was toch de acteur die Carlo Kannewasser speelde?


    Dat zou best kunnen. Ik heb geen flauw idee, haha, ik heb alleen het gevoel dat hij ooit een profielfoto had die op de jouwe lijkt. Lekker vaag. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ontdekt, ghaha. :Y)
    Ik heb zelf niet echt iets met Armin van Buuren, maar enkele van zijn liedjes ken ik wel.
    Dit is best wel wennen, aangezien je avatar ook veranderd is, but I like it. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Square schreef:
    Dooddoenervo is dood? Aw. D:

    Dit is wel een heel gave username, maar het wordt echt ontzettend wennen om jou als niet-ddvo te zien, vooral omdat je je username relatief weinig verandert en die echt heel lang hebt gehad. Maar goed, soms ben je gewoon aan iets nieuws toe. ^^
    Wel verwarrend dat je tegelijkertijd ook je profielfoto hebt veranderd, want als ik je niet in het Kletscafé topic had gezien, zou ik je echt nooit hebben herkend. :'D En met deze profielfoto doe je me op een of andere manier aan Jacco denken.

    Same, haha.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 23:17 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oeeh dat wordt wennen. Leuk!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Heel Q in rep en roep :Y)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dat word wennen!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Same, haha.


    Zo'n berichtje ziet er heel vreemd uit nu je die profielfoto hebt, haha. Het lijkt net alsof ik mezelf quote om te zeggen dat ik het met mijn eigen bericht eens ben. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Zo'n berichtje ziet er heel vreemd uit nu je die profielfoto hebt, haha. Het lijkt net alsof ik mezelf quote om te zeggen dat ik het met mijn eigen bericht eens ben. (krul)


    Even off:

    Solly.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dat word inderdaad wennen zeg. Ik vond het wel leuk dat je zo lang met eenzelfde username en avatar kon rondhuppelen (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~