• Ik heb voor de grap eens geprobeerd wat foto's van de hond te maken en daaruit blijkt dat hij best wel fotogeniek is.






    Hebben jullie ook huisdieren en zo ja: hoe zien ze eruit?

    [ bericht aangepast op 13 maart 2014 - 16:09 ]


    26 - 02 - '16

    Gilbertson schreef:
    Mooie hond! Ik heb altijd al honden gewild, maar ben nooit verder gekomen dan cavia's, konijnen en kippen. :') Op het moment heb ik een kat.

    (...)
    Ahw, die bovenste. Mooi beestje. ;3

    Haha, oh, ja. Van m'n zusje, but thanks :3. En een gestoord beest :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuke hond!
    Mijn kat is lazyy


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb een dwergpapegaai, maar die vind het volgens mij niet zo leuk om gefotografeerd te worden. Die foto's zijn echt supermooi, die je gemaakt hebt!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Dankjulliewel (:


    26 - 02 - '16

    Novoselic schreef:
    Ik zal maar geen foto's plaatsen van mijn dieren, want ik heb er véél te veel.

    Bij mijn vader twee hermietkreefjes, drie baardagamen, een eekhoorn, een schildpad, een slang, vissen, grasparkieten, twee katten binnens- en twee buitenshuis, twee honden, drie alpaca's, een paard en een fret. En nog iets, maar ik ben vergeten wat. :')

    Bij mijn moeder heb ik alleen een kat en een konijn.

    Een slang? o.O


    :)

    Gilbertson schreef:
    (...)
    Een slang? o.O

    Ja. Een kleintje weliswaar, maar het is nog een baby, of hoe ik het ook moet noemen. :']


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb een schildpad >=D


    If you can dream it, you can achieve it.

    Novoselic schreef:
    Ik zal maar geen foto's plaatsen van mijn dieren, want ik heb er véél te veel.

    Bij mijn vader twee hermietkreefjes, drie baardagamen, een eekhoorn, een schildpad, een slang, vissen, grasparkieten, twee katten binnens- en twee buitenshuis, twee honden, drie alpaca's, een paard en een fret. En nog iets, maar ik ben vergeten wat. :')

    Bij mijn moeder heb ik alleen een kat en een konijn.


    o.O Jullie hebben echt superveel dieren!! Dat wil ik ook!!!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ahww, wat schattig! Ik heb geen huisdieren, en die mag ik niet. Daar ben ik te ongedisciplineerd voor. ;c

    Awhhh, die oogjes! Iedereen heeft zulke cute huisdieren c:


    Some people are art and do art at the same time

    Wat een mooie hond!
    Zelf kom ik jammer genoeg niet dan, op het moment, vijf vissen. I. heeft wel drie cavia's, al vind ik die niet zo leuk, eigenlijk. Al zal dat wel komen omdat ik allergisch benn, ik niks anders dan vissen mag en hij ze wel leuk vind. Achja, broeder-zuster liefde.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 21:25 ]


    Reality's overrated.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ja. Een kleintje weliswaar, maar het is nog een baby, of hoe ik het ook moet noemen. :']

    <33333333


    Don't walk. Run, you sheep, run.