Gilbertson schreef:
Mooie hond! Ik heb altijd al honden gewild, maar ben nooit verder gekomen dan cavia's, konijnen en kippen. :') Op het moment heb ik een kat.
(...)
Ahw, die bovenste. Mooi beestje.
Haha, oh, ja. Van m'n zusje, but thanks . En een gestoord beest :'D
Novoselic schreef: Ik zal maar geen foto's plaatsen van mijn dieren, want ik heb er véél te veel.
Bij mijn vader twee hermietkreefjes, drie baardagamen, een eekhoorn, een schildpad, een slang, vissen, grasparkieten, twee katten binnens- en twee buitenshuis, twee honden, drie alpaca's, een paard en een fret. En nog iets, maar ik ben vergeten wat. :')
Bij mijn moeder heb ik alleen een kat en een konijn.
Novoselic schreef: Ik zal maar geen foto's plaatsen van mijn dieren, want ik heb er véél te veel.
Bij mijn vader twee hermietkreefjes, drie baardagamen, een eekhoorn, een schildpad, een slang, vissen, grasparkieten, twee katten binnens- en twee buitenshuis, twee honden, drie alpaca's, een paard en een fret. En nog iets, maar ik ben vergeten wat. :')
Bij mijn moeder heb ik alleen een kat en een konijn.
Jullie hebben echt superveel dieren!! Dat wil ik ook!!!!
~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||
Wat een mooie hond!
Zelf kom ik jammer genoeg niet dan, op het moment, vijf vissen. I. heeft wel drie cavia's, al vind ik die niet zo leuk, eigenlijk. Al zal dat wel komen omdat ik allergisch benn, ik niks anders dan vissen mag en hij ze wel leuk vind. Achja, broeder-zuster liefde.