• Hoi!
    Het valt me al een tijdje op dat fantopics zoals The Hobbit etc. In het stamcafé staan. Dit ergert me eigenlijk al een lange tijd al, want dat interesseert me totaal niet. Het stamcafé wil ik dan wel weer houden in mijn actieve topics. (ik ben gm, dus kan het uitzetten)
    Mijn idee was dus om onder artiesten het kopje Overige Fantopics te maken, zodat deze daarheen kunnen en niet meer in het stamcafé komen te staan.
    Er is ook al een topic van 1D, Justin Bieber, Th en HP, dus dan zou dat er volgens mij best wel onder kunnen passen.

    Wie is er voor?

    EDIT: Het is misschien een idee om dan een algemeen topic te maken en dat de fantopics die nu bij boeken etc staan daar ook komen zodat het wel overzichtelijk blijft.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 22:47 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bumble schreef:
    Die topics horen gewoon onder boeken of films te komen, dus ze staan sowieso fout in het Stamcafé, je moet ze gewoon melden.

    Dit. Voor minder bekende artiesten kunnen topics aangemaakt worden onder boeken, films of muziek. Ik vind het dus niet nodig. Tegen.


    :)

    Bumble schreef:
    Die topics horen gewoon onder boeken of films te komen, dus ze staan sowieso fout in het Stamcafé, je moet ze gewoon melden.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Bumble schreef:
    Die topics horen gewoon onder boeken of films te komen, dus ze staan sowieso fout in het Stamcafé, je moet ze gewoon melden.

    Ik had al gereageerd, maar ik heb nog een aanvulling.
    Dus het bovenstaande +

    Als men nu al niet verder kijkt dan zijn neus lang is en alles in het stamcafé zet, waarom zou men dat dan wel doen als we NOG een extra subforum aanmaken?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury