• Eindelijk heb ik weer een topic. (krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Malcolm schreef:
    (...)

    Had ik ook hoor, ik ben er gisteren de hele middag mee bezig geweest.


    Het lukt me toch niet. Dus dan maar niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Memoria schreef:
    Gefeliciteerd Anouk ;3


    Reality's overrated.

    Blanchett schreef:
    (...)

    Niet geschoten altijd mis. Het enige wat ik kan zeggen is dat je je tijd ervoor moet nemen en drieduizend keer doorlezen (:


    Vorige keer had ik het verpest. En nu ga ik het niet doen, hoe graag ik het ook wil, ik ga die vragen dan weer net zo verpesten als de vorige keer..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eighties schreef:
    (...)

    Vorige keer had ik het verpest. En nu ga ik het niet doen, hoe graag ik het ook wil, ik ga die vragen dan weer net zo verpesten als de vorige keer..

    Zo mag je niet denken, Lieke. Gewoon doen.


    Miep

    Dankjewel Noekiee (:


    Miep

    Blanchett schreef:
    (...)
    Zo mag je niet denken, Lieke. Gewoon doen.


    Laat ik het dan zeggen dat ik het niet weet, ik weet het gewoonweg niet. Ik kan geen vragen over mezelf invullen. Dat is zo lastig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oulaboela.


    Danmarks Dynamite.

    I'm not even going to try anymore. :')


    Danmarks Dynamite.

    Toch vind ik foto's van mezelf op Q zo raar.. Idk what it is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    GEFELICITEERD NOUKJEEEE <3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Noek, Nouk, Niek.(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Gevaudan schreef:
    Oulaboela.

    Boebeldebabbelilubabylu. Ik ben blij. ;3

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 17:44 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik voel me dus best schuldig. Ik ben redelijk slecht in het inschatten van mijn gemaakte testen, vooral van Wiskunde(6, B(?)). Dus, we hadden dus vrijdag een examen er van. Ik dacht dat ik hem echt verprutst had, net zoals twee van mijn vriendinnen. Al mijn andere vrienden doen de andere wiskunde, best jammer eigenlijk. Krijg ik vandaag mijn examen terug, heb ik een 6.5.(krul) Waar ik dus redelijk blij mee ben, aangezien het wiskunde is. Kijk ik dus op, zijn die vriendinnen alle twee aan het huilen, aangezien één een 2.3 en de andere een 3.9 had. Ze keken me echt zo aan van; verpest? Oeps, ik vond het echt zielig.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Waarom huilen om een wiskunde toets. Sorry, maar is dat niet een beetje.. te..


    Danmarks Dynamite.

    Ik had een 2.3, maar ik ben ook iemand die naar de zonnige kant van het leven kijkt. Dus ik zo ''Oh, oeps. Fuck. Ik ga heel goed leren voor het volgende hoofdstuk.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.