• Hey guys!
    Ik zoek iemand uit Amerika. Ik heb alles. Naam, aderes, postcode, huisnummer, staat, ect.
    Alleen niet het telefoonnummer en dat is nu net juist wat ik zoek.
    Ik heb al veel sites geprobeerd, maar ik kreeg geen telefoonnummer. Wat ik erg raar vind aangezien ik wel aangaf dat ik dat zocht. Anyway.
    Ik kreeg bij 1 site wel een telefoonnummer. Toen ik het belde bleek het nummer helemaal niet in gebruik te zijn.
    Die site heet whitepages of zo iets.
    Aangezien veel van jullie vaak handige tips hebben, vroeg ik me af of dat deze keer ook weer het geval is.
    Weet iemand waar ik via een goede site zijn telefoonnummer zou kunnen vinden (misschien uit ervaring ofzo)?
    Btw: Let op! Ik moet dus een Amerikaans telefoonnummer en niet een Nederlandse, het kan dus geen site zijn over de Nederlandse nummers.
    Ik hoop dat jullie iets weten!
    Liefs!


    Life is full of fake people

    Klikkerdeklik

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 20:58 ]


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    http://lmgtfy.com/?q=American+phone+book


    I know, dat is het probleem. Geen een geeft daar een (kloppend) telefoonnummer aan.


    Life is full of fake people

    Hmm. Raar. Hier kan ik je helaas niet mee helpen. Veel succes!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Menzel schreef:
    Hmm. Raar. Hier kan ik je helaas niet mee helpen. Veel succes!


    Thanks! ^^


    Life is full of fake people

    Hmm ik heb geen idee. Misschien is het een geheim nummer of zo iets? Hier in Nederland staan ook niet alle nummers in t telefoonboek of op internet. Of misschien heeft degene geen vaste lijn en belt alleen mobiel?


    Alleen maar tranen van geluk

    Godric schreef:
    Hmm ik heb geen idee. Misschien is het een geheim nummer of zo iets? Hier in Nederland staan ook niet alle nummers in t telefoonboek of op internet. Of misschien heeft degene geen vaste lijn en belt alleen mobiel?


    Ja dat zou kunnen. Maar bij het adres van de buren staat precies het zelfde nummer.


    Life is full of fake people

    Kun je andere buren misschien niet opbellen en vragen of zij het nummer kunnen geven als ze die hebben?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kun je die persoon zelf niet gewoon zijn/haar nummer vragen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    Kun je die persoon zelf niet gewoon zijn/haar nummer vragen?

    Ik weet dus niet hoe ik dat zou moeten vragen zonder e-mail of nummer. (:

    Menzel schreef:
    Kun je andere buren misschien niet opbellen en vragen of zij het nummer kunnen geven als ze die hebben?


    Dat nummer klopt dus ook niet, aangezien het het zelfde nummer is..


    Life is full of fake people

    Als je adres hebt kan je toch ook een brief schrijven? of wordt dat dan heel duur? (ik stuur zelf namelijk nooit brieven, dus heb geen idee hoe duur of onhandig zoiets is)


    -

    Pumbaa schreef:
    Als je adres hebt kan je toch ook een brief schrijven? of wordt dat dan heel duur? (ik stuur zelf namelijk nooit brieven, dus heb geen idee hoe duur of onhandig zoiets is)


    Het is maar 1 euro, maar ik kreeg geen reactie op de brief die ik kreeg


    Life is full of fake people

    Bestaat de persoon zelf wel? No offence, maar ik ben nogal voorzichtig met dat soort dingen. Ik wil het altijd eerst zeker weten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Bestaat de persoon zelf wel? No offence, maar ik ben nogal voorzichtig met dat soort dingen. Ik wil het altijd eerst zeker weten.


    Ja, 2 jaar geleden was hij nog bij mij thuis in Nederland


    Life is full of fake people

    Als je iemand volledige naam weet is er vast wel een contact punt te vinden via internet, Facebook, Google+, Twitter, Youtube..?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je moet het netnummer van Amerika opzoeken en dat andere telefoonnummer daarachter zetten, dan helpt het waarschijnlijk wel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt