• Dit is een promotie voor een vriendin van mij, dus je zal de column-story niet op mijn pagina vinden, maar op die van Horizons!


    De laatste tijd heb ik redelijk veel gedachtespinsels, gedachten die ik met de buitenwereld wil delen. Ik ga al mijn gedachten onder de vorm van columns hier op Quizlet plaatsen. Ik weet dat ik geen benoemde columnist ben, maar ik heb hiervoor toestemming gekregen. Ik wil mijn verdiepen in deze manier van schrijven en ik hoop ook jullie te kunnen boeien. Indien je interesse hebt, kan jij mijn bundeling van columns vinden onder Een samenloop van gedachten. Ik hoop dat de thema's die ik aanhaal jullie kan blijven boeien. Ik kan nu al zeggen dat ik zeker niet iedere dag een column zal bijhouden, maar ik hoop het op een week/twee weken basis te kunnen houden.
    Dit is allemaal nieuw voor mij, dus sorry als het niet aan de wensen zou voldoen. Ik moet zelf mijn manier van schrijven nog wat uitzoeken met dit alles. Hopelijk weet ik jullie te boeien.

    Een samenloop van gedachten
    Rond elk standpunt ontstaan er gedachten. De ene ziet er niks in, de anders kan er blijven over praten.
    Elke standpunt berust op andere meningen en sommige meningen moeten geuit worden.
    De laatste tijd loopt mijn hoofd vol met gedachten, gedachten die mijn hoofd uit moeten en op papier horen te staan.
    Ik wil dan ook graag mijn gevoelens met de buitenwereld delen.
    De ene is wat persoonlijker dan de andere, maar dat betekent niet dat ik mijn manier van denken niet met jou kan delen.
    Je hoeft het niet met mijn eens te zijn, maar ik hoop wel dat je van mijn gedachtekronkels kan genieten.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Kijk dit vind ik nu echt eens lief. Eerst een spot, dan nog een topic. Mensen zoals jij zijn echt zeldzaam geworden tegenwoordig. Ik wou dat je wat dichter bij huis woonde, want ik had je vast doodgeknuffeld. En al die douches van je klas een mep verkocht op de Katherine bad-ass manier. (Ik kijk TVD, you can't blame me)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zie dubbel ; )
    Ik las ze al.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...