Dit topic is gericht op lezers van Fanfictie die ons willen helpen met ons profielwerkstuk!
Hoi hoi Quizletters!
Ik doe samen met YourWay ons profielwerkstuk over Fanfictie. Wij hebben al eerder hulp gevraagd aan jullie, maar dat was voor het theoretische gedeelte van ons profielwerkstuk.
Even een korte uitleg over het profielwerkstuk:
Nu hebben wij jullie hulp nodig. Ons praktisch onderdeel van ons profielwerkstuk is een fanfictie schrijven. De bedoeling was 10.000 woorden. Het zijn er uiteindelijk 15.000 woorden geworden. Maar helaas, onze begeleider vind het niet genoeg. Hij wil graag weten WIE fanfictie leest, WAAROM en WAT ZE VAN ONS VERHAAL VINDEN, zodat we een 'profiel' kunnen maken van lezers.
Daar kom(en) jij/jullie aan bod. Zou je ons willen helpen? Zo ja, lees dan door. Zo nee, dan kun je nu stoppen met lezen.
Als je ons wil helpen (dankjedankjedankjedankjedankje) dan moet je (een deel) van ons verhaal lezen en de volgende vragen beantwoorden. Dit kan als reactie op dit topic, maar ook in mijn gastenboek of via een PM naar mij.
Wil je geen 1D Fanfictie lezen, maar lees je wel andere fanfictie, dan kun je ook ons verhaal overslaan en alleen de algemene vragen beantwoorden! Daarmee help je ons ook!
Vragen:
Als je dat voor ons wil doen, dan zijn we je oneindig veel dankbaar. En krijg je een koekje uit deze trommel.
Liefs,
Reading en YourWay
Het verhaal gaat over Harry Styles!
Link verhaal: 'I love you more'
[ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 15:34 ]
Once a Directioner, always a Directioner <3