• Hallo mensen! Ik wil een story gaan schrijven met mezelf in de hoofdrol. Het gaat over mijn favoriete spelletje Urbz; sims in the city.

    Het verhaal gaat ongeveer zo eruit zien.

    Erieka is een studente van 18 jaar oud, die op zich nog niet zoveel haast heeft met het zoeken van een nieuwe opleiding. Tot die tijd lapt ze ramen in de Koningstoren. De grootste wolkenkrabber van de stad. Op een dag krijgt ze te horen dat ze ontslagen is, omdat ene Mr. Bigbucks het pand heeft overgenomen. De conciërge, met wie ze samenwerkt, sluit Erieka en haarzelf per ongeluk op in het gebouw. Om te ontsnappen moet Erieka de sleutels stelen uit het kantoor van een collega van Mr. Bigbucks. Via een kapotte televisie, krijgt Erieka contact met haar oude baas en die verteld haar over de gruwelijke plannen van Mr. Bigbucks. Erieka is gechoqueerd en wil er alles aan doen om zijn plannen te dwarsbomen. Ze vindt het nu ook al een stuk minder erg om die sleutels te moeten gaan stelen. Helaas wordt ze op de avond van het plan betrapt door Mr. Bigbucks zelf. De politie wordt gebeld en Erieka moet naar de gevangenis. Zal het Erieka lukken om een leventje op te bouwen in Urbania, een van de oudste buurten van Miniopolis? Zal ze het plan van Mr. Bigbucks, om voor elk gebouw een entreeprijs te gaan vragen, kunnen onderscheppen?

    Dus... Weten jullie een titel?


    26 - 02 - '16

    Ah, dat spelletje is geweldig! Zou je me kunnen waarschuwen als je het verhaal online zet? ^^
    Maar op dit moment weet ik geen titel, sorry.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 14:20 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Ah, dat spelletje is geweldig! Zou je me kunnen waarschuwen als je het verhaal online zet? ^^
    Maar op dit moment weet ik geen titel, sorry.


    Ja, I know D:
    Ik ben er helemaal verslaafd aan op het moment.

    Ik zal je waarschuwen (;


    26 - 02 - '16

    Ik heb het spelletje al drie keer uitgespeeld of zo. En maar vrienden met iedereen proberen te worden. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Ik heb het spelletje al drie keer uitgespeeld of zo. En maar vrienden met iedereen proberen te worden. :')


    Me too, maar 't blijft leuk!


    26 - 02 - '16

    Ik speel zelf nu even met de titel van het spel, maar er is niet echt iets uitgekomen wat meer dan een simpel cliché is (Urbz, Erieka in the city of Erieka, Sims in the city) Ik zal er verder over nadenken...

    Ongewoonlijk schreef:
    Ik speel zelf nu even met de titel van het spel, maar er is niet echt iets uitgekomen wat meer dan een simpel cliché is (Urbz, Erieka in the city of Erieka, Sims in the city) Ik zal er verder over nadenken...


    Hmm, de titel van het spel hoeft er niet per se in verwerkt te worden, maar bedankt voor het meedenken (:


    26 - 02 - '16

    Uhmm... Wat bedoel je eigenlijk met 'het draait om sims ofzo? Wat dacht je van uhm.
    The tower with the devil? Hhahahhaha.. Uhm nee.
    The tower mission?
    Nouja, zien te zien ben ik geen held in het bedenken van titels.
    Als er iets in em opkomt, help ik graag :)

    P.s: kun je me waarschuwen als het verhaal online komt?


    Sometimes you miss the memories, not the person.

    Prilla schreef:
    Uhmm... Wat bedoel je eigenlijk met 'het draait om sims ofzo? Wat dacht je van uhm.
    The tower with the devil? Hhahahhaha.. Uhm nee.
    The tower mission?
    Nouja, zien te zien ben ik geen held in het bedenken van titels.
    Als er iets in em opkomt, help ik graag :)

    P.s: kun je me waarschuwen als het verhaal online komt?


    Het draait ook niet per se om de toren. Het gaat echt om de stad zelf en het tegenwerken van die plannen van Mr. Bigbucks.

    Ik zal je wel waarschuwen. (;

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 15:33 ]


    26 - 02 - '16

    De sleutel tot succes, hihi zou kunnen toch.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Genefire schreef:
    De sleutel tot succes, hihi zou kunnen toch.


    Die is best leuk c;


    26 - 02 - '16

    the plan and the after. ik weet niet precies of de titel bij het verhaal past. maar ik hoop dat het je lukt om een leuke titel te krijgen. heb je zelf al ideeën in gedachten?


    "a miracle is an other name of hard work"- to the beautiful you

    Nee, ik zit zelf nogal zonder inspiratie.


    26 - 02 - '16

    Wat dacht je van 'Skyscraper'

    OgiwaraUmi schreef:
    Wat dacht je van 'Skyscraper'


    Hmm, die is ook wel leuk. Ik houd van titels die maar uit een woord bestaan c;


    26 - 02 - '16

    The skycraper of sowiets Erieka and the evil windows Erieka`s adventure nog veel suc6