Hoi!
Ik zoek een cover voor mijn story (het wordt een Wattpad story). Ik zal eerst even vertellen waar mijn story over gaat:
Mijn story gaat over Mendacia, het futuristische Europa dat na de derde wereldoorlog in 3017 is opgericht om oorlogen te voorkomen, is opgedeeld in twee delen: de Oostkant en de Westkant. Waar de Oostkant rijk en modern is, is de Westkant arm en ouderwets.
Enkele eeuwen nadat Mendacia werd opgericht, woont Alyssia in de Westkant van Mendacia. Alyssia is een vijftienjarig meisje dat voor haar zusje, Jade van zes, moet zorgen nadat haar ouders zijn gestorven toen Alyssia twaalf jaar was. Maar als Alyssia een jongen ontmoet genaamd Emanuel, ligt haar leven overhoop. Er is iets aan hem, wat ze maar niet kan vastleggen. Hij doet vijandig, maar is wel heel vaak bezorgt om haar. Als ze erachter komt dat hij meer weet over haar ouders, gaat ze op onderzoek uit. Ze komt te weten dat haar ouders niet zijn omgekomen bij een brand.
Ondertussen ontwikkelen Alyssia en Emanuel gevoelens voor elkaar, haha.
Alyssia is een meisje met een natuurlijke kleur rood haar en opvallende blauwe ogen.
Emanuel is een best knappe jongen met een bruine haarkleur en bruine ogen.
Het liefst zou ik wel willen dat Alyssia sowieso op de cover komt, met Emanuel.
De cover moet er professioneel uitzien, en ik ben heel erg kieskeurig. Ik kies pas als er eentje tussen zit waarvan ik denk; wauw.
Degene die de cover maakt die ik kies, krijgt 10 credits.
Edit: dom foutje, ik was vergeten erbij te zetten dat de titel Mendacia moet zijn, en mijn naam moet er ook op (de schrijfster haha). Mijn naam is Charlotte van 't Hoog.
[ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 16:06 ]