• Our tinychat

Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Eighties - 8 maart | 16
    Miriam - Mainwaring - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Ness - Mercimek - 23 september | 14
    Melissa - Martens - 22 januari | 16
    Marlijn - Marriemar - 24 december | 15
    Noek - LucilIe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Harrelson - 14 maart | 13
    Fren - Ruitenburg - 9 januari | 14

Sorry, ik moet mijn held hier even plaatsen.

Zie zijn laatste tweets :c

BOE.

[ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 21:19 ]

Mainwaring schreef:
    (...)
    TELL TELL TELL ME

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Ik moet een vrehaal schrijven voor History en het is voor morgen en ben nog niet begonnen. Opesie

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Radley schreef:
    Vanochtend kwam ik hem tegen tijdens het fietsen (noteer wat ik gisteren heb gezegd) en toen ja.. Praten obviously. Nothing special. Tijdens dalton ging ik naast zijn tafel zitten (nis, een tafel voor drie tegen het raam), puur omdat er geen plek meer was :') Tijdens dalton moest ik hem helpen voor Engels en een boek uitkiezen en opdracht bladiebla. Mijn biolerares kwam eraan en pakte zijn groene kaart af en moest hij naar een lokaal. Alleen omdat hij bij ons stond, we gingen eerst kaarten - met mijn vrienden terwijl we eigenlijk aan het 'boek' moesten werken, but hell yeah. Vijfde uur, weer dalton en hij keek mij en mijn vriendin smekend aan. Hij zat naast een irritant iemand en verveelde zich rot. Hij ging dus steeds naar de gang om met mij en mijn vriendin te praten over niks basically. Hij mimede steeds 'help' naar ons, waardoor ik moest lachen. Mijn vriendin concludeerde dat hij wel aardig was en omdat mijn hele vriendengroep een relatie heeft wilt ze me aan hem koppelen.

BOEM. DONE.

AAAH. Zo leuk. :3 Goed idee van je vriendin. Ik ben het helemaal met haar eens. ^^ Koppelen die handel.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Soms is het zo fijn om gewoon met jongens te praten in plaats van meisjes. c:

Memoria schreef:
    (...)

Vanochtend kwam ik hem tegen tijdens het fietsen (noteer wat ik gisteren heb gezegd) en toen ja.. Praten obviously. Nothing special. Tijdens dalton ging ik naast zijn tafel zitten (nis, een tafel voor drie tegen het raam), puur omdat er geen plek meer was :') Tijdens dalton moest ik hem helpen voor Engels en een boek uitkiezen en opdracht bladiebla. Mijn biolerares kwam eraan en pakte zijn groene kaart af en moest hij naar een lokaal. Alleen omdat hij bij ons stond, we gingen eerst kaarten - met mijn vrienden terwijl we eigenlijk aan het 'boek' moesten werken, but hell yeah. Vijfde uur, weer dalton en hij keek mij en mijn vriendin smekend aan. Hij zat naast een irritant iemand en verveelde zich rot. Hij ging dus steeds naar de gang om met mij en mijn vriendin te praten over niks basically. Hij mimede steeds 'help' naar ons, waardoor ik moest lachen. Mijn vriendin concludeerde dat hij wel aardig was en omdat mijn hele vriendengroep een relatie heeft wilt ze me aan hem koppelen.

BOEM. DONE.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Mainwaring schreef:
    Soms is het zo fijn om gewoon met jongens te praten in plaats van meisjes. c:

Indeeeed.

Rutger heeft iets meer dan 53000 meer pageviews dan ik. :')

Radley schreef:
    (...)

Indeeeed.

Die hebben soms een hele andere kijk op dingen. Kan zo fijn zijn whihiee. (:

Wat is dalton eigenlijk?

Mainwaring schreef:
    Wat is dalton eigenlijk?

Daltonsysteem, taken maken per week. Als je achterloopt nablijven en voor die taken krijg je dan speciale uren om die af te tekenen :')

Mainwaring schreef:
    (...)
    Die hebben soms een hele andere kijk op dingen. Kan zo fijn zijn whihiee. (:

Dat is echt fijn ja :')

Radley schreef:
    (...)

Daltonsysteem, taken maken per week. Als je achterloopt nablijven en voor die taken krijg je dan speciale uren om die af te tekenen :')

Vreselijk. :'D

Ik ben benieuwd hoe ze mij aan hem wil koppelen :'D

Inderdaad. Ze zal vast wel een manier vinden. :') Zoals jou gewoon tegen hem aanduwen?

Mainwaring schreef:
    Inderdaad. Ze zal vast wel een manier vinden. :') Zoals jou gewoon tegen hem aanduwen?

Dan ga ik haar basically vermoorden :'D