Hoe zouden jullie in woorden het geluid van een hartslag beschrijven?
Ik zit al een tijdje te denken, maar elk woord waar ik op kom, lijkt me ongeschikt (ik wil het graag gebruiken in een story)
Wyrd schreef:
(...)
Haha ja dat snap ik, maar ik bedoel meer het geluid zelf.
''Kaduunk.'' bijvoorbeeld. Maar dat klinkt zo.. apart. Ik zoek een woord dat goed past :p
Lub-dub, Lub-dub, Lub-dub
Met zo nodig wat ruisjes, plopjes en soms een derde harttoon en zeer zelden ook een vierde
Met zo nodig wat ruisjes, plopjes en soms een derde harttoon en zeer zelden ook een vierde
Haha, deze vond ik er het dichts bij komen tbh. Ik hoorde het direct goed in mijn hoofd, ook al ziet het er gek uit.
Als je eerst vermeld dat het een hartslag is en dan die lub-dub plaatst dan werkt dat geloof ik wel goed.
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.
Haha, deze vond ik er het dichts bij komen tbh. Ik hoorde het direct goed in mijn hoofd, ook al ziet het er gek uit.
Als je eerst vermeld dat het een hartslag is en dan die lub-dub plaatst dan werkt dat geloof ik wel goed.
Ik ben dan ook een van de weinigen hier die regelmatig tijd spendeert aan het luisteren naar hartslagen