• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33Topic 34 Topic 35Topic 36Topic 37


    You can't touch music but music touch you

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    ken ik hem?

    Zijn naam is NelyoFinwe, of Maitimo. maar zijn broers noemen hem Meadhros, de lange


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Zijn naam is NelyoFinwe, of Maitimo. maar zijn broers noemen hem Meadhros, de lange

    ken ik niet, nooit van gehoord...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    ken ik niet, nooit van gehoord...


    Hij is ook voor jou tijd, hij werd geboren nog voor de creatie van de zon, even oud als Galadriel,mijn nicgthe, misschien iets jonger


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Hij is ook voor jou tijd, hij werd geboren nog voor de creatie van de zon, even oud als Galadriel,mijn nicgthe, misschien iets jonger

    leuk voor hem dan...


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    Junk....
    Jij doet stage in een kleuterklas? Serieus?

    Niet echt mijn droombaan... Totaal niet!
    Kleine vervelende ettertjes, dat zijn het!


    jup maar niet voor lang meer hoor tot begin april dan paar weken vrij van stage en eind april ga ik naar engeland op stage voor 10 weken dan kom ik op een day care terecht dus weer met kleine kindjes nee is leuk hoor met kindjes werken ;-) ^^


    You can't touch music but music touch you

    whoop whoop bilbo heeft de sleutelgat gevonden :p


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    whoop whoop bilbo heeft de sleutelgat gevonden :p

    en ik steek de sleutel erin en klik!


    Gold Gold

    Feanor schreef:
    (...)
    Wel nee joh, hardstikke lief, als kleine Smeagols :D,


    jah beetje wel ja eigenlijk hahah xD :p
    schattig dus al heb je natuurlijk ook wel wat ettertjes tussen zitten :p


    You can't touch music but music touch you

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    en ik steek de sleutel erin en klik!


    jullie zijn nu binnen en hup zie nu een zieke kili... Bofur gaat opzoek naar kruide bij de varkens :p oh bilbo loopt nu naar goud toe xD


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    jullie zijn nu binnen en hup zie nu een zieke kili... Bofur gaat opzoek naar kruide bij de varkens :p oh bilbo loopt nu naar goud toe xD

    ja, maar goed dat Kíli niet mee was... anders was hij waarschijnlijk verbrand omdat hij niet snel genoeg weg kon komen...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    ja, maar goed dat Kíli niet mee was... anders was hij waarschijnlijk verbrand omdat hij niet snel genoeg weg kon komen...


    jup... Oh jeej smaug word wakker hoor..tumtumtuuummmmm.....


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    jup... Oh jeej smaug word wakker hoor..tumtumtuuummmmm.....

    heeft die inbreker van Gandalf weer fijn gedaan...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    heeft die inbreker van Gandalf weer fijn gedaan...


    niet zijn schuld jij moest en zou die steen hebben....is het trouwens leuk vluchten voor de draak beetje warm denk daar binnen xD


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    niet zijn schuld jij moest en zou die steen hebben....is het trouwens leuk vluchten voor de draak beetje warm denk daar binnen xD

    Ik moest die steen inderdaad hebben! is daar iets mee dan?


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Ik moest die steen inderdaad hebben! is daar iets mee dan?


    ja moet niet zo hebberig zijn joh bilbo bijna geroosterd en dat voor een stom steendje pfff... Kunt toch beter eerst je huis terug hebben die steen komt wel later ;-)


    You can't touch music but music touch you