• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.




    You can't touch music but music touch you

    Ik moet douchen, haha :P
    En ik mag de hele nacht lang films kijken als ik wil xD

    Nouja... Dat wordt MARATHON....
    Nee hoor, alleen TTT :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Ik moet douchen, haha :P
    En ik mag de hele nacht lang films kijken als ik wil xD

    Nouja... Dat wordt MARATHON....
    Nee hoor, alleen TTT :P


    Nice!!!! ^^
    maar dat snap ik anders zekker halve wegen de marathon anders in slaap gevallen hahaha :P

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 21:53 ]


    You can't touch music but music touch you

    Eindelijk ik ben bij :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    Eindelijk ik ben bij :D


    hellleeeuuuu ^^
    is het je gelukt bij te houden? xD


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    hellleeeuuuu ^^
    is het je gelukt bij te houden? xD

    Ja hoor, was de hele dag weg, maar ik schrok toen ik terug kwam en zag tot hoelaat jullie zijn door gegaan in het andere topic. O.o wow


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ja hoor, was de hele dag weg, maar ik schrok toen ik terug kwam en zag tot hoelaat jullie zijn door gegaan in het andere topic. O.o wow


    hahah jah sorry... dat krijg je als het te gezellig is en je toch niet kan slapen xD :P
    en als je vakantie heb


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    hahah jah sorry... dat krijg je als het te gezellig is en je toch niet kan slapen xD :P
    en als je vakantie heb

    Mijn wekker roept iets anders, elke ochtend.


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Mijn wekker roept iets anders, elke ochtend.


    tsja ik heb nog geen werk studeer alleen en heb alleen stage loop stage in kleuterklas dus ik had wel vakantie.
    maar als jou wekker weer gaat s`morgens vroeg snap ik je wel ^^ ;-)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 22:28 ]


    You can't touch music but music touch you

    ff lief fotootje van Bofur tussendoor ^^

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 22:40 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    tsja ik heb nog geen werk studeer alleen en heb alleen stage loop stage in kleuterklas dus ik had wel vakantie.
    maar als jou wekker weer gaat s`morgens vroeg snap ik je wel ^^ ;-)

    Uhu, ik krijg gelukkig wel iets in de plaats terug, mooie sterren, Elbereth :D, mooie zonsopgang, 'weer bloed verspilt vanacht,'zou Legolas zeggen en volgens mij heb ik een plantje gezien, Leek er op, die op de athalas plant leek.


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Uhu, ik krijg gelukkig wel iets in de plaats terug, mooie sterren, Elbereth :D, mooie zonsopgang, 'weer bloed verspilt vanacht,'zou Legolas zeggen en volgens mij heb ik een plantje gezien, Leek er op, die op de athalas plant leek.


    ah das wel nice en mooi ^^


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    ah das wel nice en mooi ^^

    Zeker, waar is trouwens iedereen?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Zeker, waar is trouwens iedereen?


    geen idee idee..
    weet alleen dat er een paar film aan het kijken zijn...
    zoals ik nu ga doen mijn beste vriendin is er we gaan nu lekker the hobbit 2 kijken.. xD
    bye bye wie weet spreek ik je vannacht nog ligt aan hoe laat ze weg gaat terug naar huis en anders mis morgen weer...? ;-)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 22:49 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    geen idee idee..
    weet alleen dat er een paar film aan het kijken zijn...
    zoals ik nu ga doen mijn beste vriendin is er we gaan nu lekker the hobbit 2 kijken.. xD
    bye bye wie weet spreek ik je vannacht nog ligt aan hoe laat ze weg gaat terug naar huis en anders mis morgen weer ;-)

    Ah, gezellig :D
    Waarschijnlijk morgen, na een week om kwart over 5 op staan wil ik wel eens lekker uitslapen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ah, gezellig :D
    Waarschijnlijk morgen, na een week om kwart over 5 op staan wil ik wel eens lekker uitslapen :D


    geef je gelijk ^^
    slaap lekker dat vast xX


    You can't touch music but music touch you