• WE ZIJN ER EINDELIJK, WOEHOE!

    FEEEEEEEESTJE!















    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 12:42 ]


    Het Kletscafé, het beste café dat er bestaat!

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Zucht groter!


    Oh lord.. x)


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Mijn beste medeleden van het Kletscafé! Hierbij begin ik met de lezing over ons geëerde lid Jarne, beter bekend als Dooddoenervo. Enige opmerking over de gehele speech mogen gemaakt worden, maar ik heb me aan de opdracht gehouden en ik ga hier niets in veranderen. Dank u.
    (2119 woorden. Als je alleen het zinnige gedeelte wilt lezen, sla dan het laatste over, zo niet, veel succes!)

    Drie jaar geleden is Jarne op onze geweldige site quizlet gekomen. Het was een activiteit tegen verveling, om dingen te vinden over Tokio Hotel, een toen nog populaire rage op quizlet. Ook hieraan meedoen was iets waar Jarne heel erg naar uitkeek. Op dit moment is zijn verslaving redelijk bekend, sinds hij zich bij de dooddoeners heeft aangesloten.
    In zijn eerste half jaar heette Jarne nog geen Dooddoenervo, maar Jorane. Na een halfjaar werd hij de naam beu, en is overgestapt naar Dooddoenervo, een naam die hij twee jaar bij zich heeft gehouden. Na die twee jaar is hij overgestapt op Martenvilijn, een niet zo’n groot succes, want deze username heeft Jarne maar een maand vergezeld! Hierna is hj weer teruggegaan naar Dooddoenervo, voor vier maanden. Jarne heeft hierna gekozen voor de naam volde, maar volde is slechts twee weken zijn username geweest, waarna hij weer is teruggestapt op Dooddoenervo. Hierbij raad ik Jarne aan, de volgende keer als je een username kiest, kies er een die je WEL langer dan een maand houdt.
    In het begin van quizlet was Jarne voornamelijk bezig met het maken van quizzen en het schrijven van storie’s. Pas later is de activiteit op forums rondneuzen erbij gekomen. Een van deze forums was het Kletscafé, waar Jarne al vanaf het prille begin bij zat, toen de deelnemers slechts een kleine groep vrolijke mensen was, en Jarne verschool achter de naam ‘Tom’.
    Onder de spelletjes-topics, was er een spel waar Jarne zich aan heeft geërgerd. Hoe ironisch was het dat dit spel toch echt door Jarne zelf is gemaakt.
    Het spel werd door veel mensen een nutteloos spel genoemd, een spel dat nergens op sloeg, een spel dat eigenlijk niet op het forum hoorde. Er zijn zelfs een paar mensen geweest die het geen spel noemden! Voor de mensen die door mijn uitleg nu echt nieuwsgierig zijn geraakt, mogen zoeken naar: “Zeelanders zeggen hoi de rest van nederland en belgie zeggen doei.”
    Een spel dat wel wordt gewaardeerd door Jarne is: “vraag het de quizletter onder je”. Op deze topics zal je Jarne regelmatig tegen kunnen komen.
    Veel van de vroeger geschreven storie’s zijn alweer verwijderd, en van de drie jaar actief wezen, is de oudste slechts zeven maanden oud. (Baugnez 44). Het oudste te vinden onderdeel op Jarne’s account is een van zijn twee gedichten, genaamd: ‘ik haat school’, en een paar quizzen: “Wie ben jij lord Voldemort of Harry Potter”, “Welke onvergeeflijke vloek past het best bij jou”, “ken jij wat sisselspraak of beter kun je het? (HP)”, “Hoe sterf jij”, “Ken jij lord Voldemort of ben jij nog een dooddoener?” “Welke achtbaan past bij jou? (plopsaland de panne)”, “sorteerhoed”, Welke site past bij u? (HP)”, ben jij een schoolhater of hou je van school”, “geen harry potter boeman maar wel iets anders”, “wtf voor quiz is dit?” “Ben jij een Tokio Hotel hater of niet”, “Welke vrouwelijke artiesten passen het best bij u? (only boys)” en “school haters aan de macht!!!”
    Om even verder ons rijtje af te maken is er 2 jaar geleden op zijn account gezet, onder gedichten het gedicht: “waar gebeurd(12+)(gaat over pesten)”, de polls: “heb jij Harry Potter en de deathly hallows part 2 al gezien?” en “Killed Kenny…” en bij de quizzen: “Sint (12+!!!!!!) NIET JONGER DAN 12!!!!!!!!!!!”, Voldemort reageert (hp)”, “welk zuur snoepje ben jij?”, “school een bedreiging of leuk”, “Andersom quiz”, “Het mystery van de dooddoeners (HP)”, “de slag om zweinstein quiz!!”, “wereldoorlog 2”, “de spreuken quiz (HP)”, “het online lunapark spel”, “wat wil je?”, “P.U.I.S.T.examen (VTZK)”, en ja nee quiz”, “Kitlers: Ben jij er een?”, “South Park”, “Ga jij graag naar Center Parcs? Test het hier!!!”, “Jeff Dunham quiz”, “2)WOII Operatie Overlord” en “1) WOII Atlantikwall (12+)”. Hierna komen ook de andere activiteiten op zijn profiel op gang en komen er meer polls en verhalen. De quizzen lopen een beetje achter en worden hierna wat minder.
    Er zijn natuurlijk ook users op quizlet die bij Jarne wat beter liggen dan de andere. Over het algemeen heeft Jarne niet echt een hekel aan een persoon in het bijzonder, maar wel aan een groep mensen. Als je bij de groep trollers of ruziestokers hoort, dan heb je een groot probleem. Dat is namelijk iets, waar Jarne echt niet tegen kan.
    De personen die hem zijn bijgebleven, gedurende zijn quizlet tijd zijn Billy (Dooddoener) en Dries (MistSnitch). Billy al vanaf de eerste week en Dries in de eerste maand.
    Als er iets zou zijn dat Jarne echt nog een keer zou willen doen op quizlet, dan is dat moderator worden, of een verhaal afmaken. Een vervlogen droom van ieder van ons, die zich ook bij Jarne heeft gevestigd.
    De grootste fout die Jarne ooit op quizlet heeft gemaakt, is ook bekend. Hij heeft ooit een haattopic van JB geopend en een keer reclame gemaakt voor iets van hem in een quiz van een moderator. Oeps, niet slim Jarne!

    Om deze speech toch nog de redelijke opvulling te geven, zijn hier nog even twee (veel herhalende) woorden over Jarne:

    Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne Jarne
    Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo Dooddoenervo

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 12:32 ]


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Vera, niet lullig bedoeld, maar Jarne is toch echt geen meisje voor zover ik weet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Jarne is een hij, hehe.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom gebruik je eigenlijk vrouwelijke voornaamwoorden? :W


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Maar voor de rest klopt het geloof ik wel. :]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik vind het goed, je hield je aan de opdracht.:'D

    MAAR IK BEN EEN JONGEN!!!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik heb nu de rest gelezen en het is desondanks een indrukwekkende biografie. Je hebt nog behoorlijk veel geschreven voordat je tot het herhalen van namen overging. Knap, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien heeft ze het wel bewust gedaan. :P


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik vind het verder wel een hele mooie biografie hoor.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ze is het aan het aanpassen.:p


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Linden schreef:
    Ik vind het verder wel een hele mooie biografie hoor.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ja, het is erg goed en leuk gedaan! Het beschrijft perfect m'n triomfen en blunders.X)
    En de rest van mn Qleven.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Tsja, de zenuwen..... nu is het aangepast, als er ergnes nog een foutje inzit, hoor ik het graag ;)

    En 2000 is echt niet te doen......... de volgende keer zeg ik gewoon neh


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Het klopt weer. ^^


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.