• Heey !

    Graag jullie advies, een vriendin van mij wilde dat ik het onderstaande nummer ging zingen. Nu heb ik dat gedaan maar twijfel of ik hem echt openbaar op youtube wil of niet...ben sowieso altijd een twijfelaar met zingen omdat mensen, waaronder ik ook, niet altijd even gek zijn op hun stem :( Kunnen/willen jullie mij een eerlijke mening geven zodat ik weet of hij wel of niet openbaar kan? Ik weet dat deze site in principe ook openbaar is, maar alleen de mensen met de link kunnen hem zien, jullie dus. Als die op youtube openbaar komt dan kunnen meer mensen hem zien. Graag jullie mening! Als het slecht is, zeg het mij aub! Beter dan voor lul staan haha.



    Hij staat nu op verborgen.

    Hoop niet dat het erg is dat ik deze vraag stel?! Ieder geval vast bedankt!

    xxx Anna

    Ik zal hem online zetten *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Online zetten, je bent hartstikke goed. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ateara schreef:
    Ik zal hem online zetten *O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Online zetteeeee! Je zingt superr!


    When your dreams all fail, and the ones we hail, are the worst of all -

    Wow. Just wow.
    Als ik zo'n stem had als jou dan zou ik hem zeker online zetten! Je zingt prachtig


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Lacey schreef:
    Online zetten, je bent hartstikke goed. (:


    -

    Wauw, wat een stem! Ja, je mag hem van mij zeker online zetten!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Gosh, kippenvel gewoon hierzo bij die laatste noot! Ik zou hem gewoon online zetten. Het is prachtig!


    Happy Birthday my Potter!

    Is dat echt jou stem? Zoja, god gracious ik ben jaloers en schrijf je nu gelijk in bij the voice ofzo.


    Firm believer of all that is magic

    Heyy!
    Hier heb ik ook veel over getwijfeld, maar het is inderdaad een goed idee om het de quizletters te vragen! Dankje voor het idee en ja, ik zou het openbaar maken!
    Chris


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lacey schreef:
    Online zetten, je bent hartstikke goed. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Jafar schreef:
    Gosh, kippenvel gewoon hierzo bij die laatste noot! Ik zou hem gewoon online zetten. Het is prachtig!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Gewoon online zetten! je zingt echt goed!


    "Not my daughter, you bitch!"

    online!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Bedankt! Duidelijk antwoord haha, ik zet hem online! Thnx!!