• Hannibal is een Amerikaanse serie gebaseerd op de boeken van Thomas Harris. Vanaf vrijdag 28 februari komt seizoen twee uit en ik vroeg me af of er mensen zijn die daar (haast) net zo enthousiast over zijn als ik (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ikkeeeeeeh! Helaas denk ik dat het moeilijk gaat worden om aflevering 2x01 meteen te kijken als hij op NBC te zien is. Ik ben helemaal weg van die show, maar om daarvoor nou tot 4 uur in de morgen op te blijven om vervolgens het via één of andere hakkerige livestream de episode te gaan kijken... dan download ik hem liever als hij ergens illegaal beschikbaar is. ><

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 0:06 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik!:Y)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 1:13 ]


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Wiarda schreef:
    Ikkeeeeeeh! Helaas denk ik dat het moeilijk gaat worden om aflevering 2x01 meteen te kijken als hij op NBC te zien is. Ik ben helemaal weg van die show, maar om daarvoor nou tot 4 uur in de morgen op te blijven om vervolgens het via één of andere hakkerige livestream de episode te gaan kijken... dan download ik hem liever als hij ergens illegaal beschikbaar is. ><


    Ha. Ik denk dat ik morgenochtend het internet afstruin op zoek naar een linkje om het terug te kijken ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hannibal Barca best hannibal


    quidquid excusatio prandium pro

    Eeeeeeeeeeeeeeeeeen? Wat vonden jullie ervan? (: Ik ga nu slapen haha


    Vatican Cameos

    Temperature schreef:
    Eeeeeeeeeeeeeeeeeen? Wat vonden jullie ervan? (: Ik ga nu slapen haha


    Mimimi. Ik kan mog niet kijken. Ik heb wel een werkende link gevonden en ik hoop dat die het in de trein gaat doen. Daar zit ik straks toch twee uur in ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb vannacht vier afleveringen gekeken en ik moet er nu nog vier, dan ben ik door het eerste seizoen heen. :Y)
    Op dit moment kan ik geen Engelse teksten lezen zonder ze in Hannibals slissende accent te horen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eindelijk, het lange wachten is weer voorbij (:


    De episode zat weer goed in elkaar, die eerste scene, ik dacht echt van, WTF, dit moet wel een droom zijn of zo, maar dan komt dus in beeld van twaalf weken eerder en ik was van oooowwwwhhh.....
    En de sfeer is weer geweldig (: Je zit er direct weer helemaal in.


    Krijgen jullie ook zo'n honger als jullie Hannibal zie koken ? Of ben ik de enigste :X


    Credendo Vides

    Ik vond het echt prachtig. :9~ Deze aflevering was voor mij een soort wake-up call dat ik stiekem deze show net zoveel kijk om het plot en de personages, als om die enorm goede shots. Allemachtig, wat hebben ze dat mooi gefilmd.

    Stiekem vind ik al dat eten er ook wel lekker uitzien, ja. Ik was net bezig met het maken van een gifset van het voedsel wat hij aan het begin van de aflevering maakte en begon toen ook wel trek te krijgen. :'D

    Ik kon het niet laten, dus bij deze ook een zelfgemaakte gif van het eten en dat belachelijk mooie shot van de wijn. Hebben jullie al trek?



    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yep, ik heb honger :Y)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 16:29 ]


    Credendo Vides

    Wiarda schreef:
    Ik vond het echt prachtig. :9~ Deze aflevering was voor mij een soort wake-up call dat ik stiekem deze show net zoveel kijk om het plot en de personages, als om die enorm goede shots. Allemachtig, wat hebben ze dat mooi gefilmd.

    Stiekem vind ik al dat eten er ook wel lekker uitzien, ja. Ik was net bezig met het maken van een gifset van het voedsel wat hij aan het begin van de aflevering maakte en begon toen ook wel trek te krijgen. :'D

    Ik kon het niet laten, dus bij deze ook een zelfgemaakte gif van het eten en dat belachelijk mooie shot van de wijn. Hebben jullie al trek?




    Jaa, het ziet er altijd vet lekker uit! Alleen houd ik in mijn achterhoofd dat hij een kannibaal is...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oeh, toen ik gisteren naar RTL5 keek, zag ik dat ze Hannibal daar nu elke donerdag gaan uitzenden (cheers)!
    Alleen wel vanaf seizoen 1, maar ach. Ik ben er blij mee :Y)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AWOLNATION schreef:
    Oeh, toen ik gisteren naar RTL5 keek, zag ik dat ze Hannibal daar nu elke donerdag gaan uitzenden (cheers)!
    Alleen wel vanaf seizoen 1, maar ach. Ik ben er blij mee :Y)

    Jaaa, ik zag het ook! Al een tijdje geleden, maar toen maakte ik me zorgen of ik wel zou kunnen kijken (vanwege Wie is de Mol), maar dat is precies afgelopen donderdag afgelopen. Die avond blijft dus lekker gevuld, yay. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb net alles wat er over Hannibal stond in onze Mikro Gids doorgelezen, haha. :'D Het viel me wel heel erg op dat ze Mads Mikkelsen hadden geïnterviewd en dat alle aankondigingen en beschrijvingen gingen over dingen die Hannibal deed, terwijl Will eigenlijk veel meer de hoofdpersoon is, in ieder geval in het eerste seizoen. Maar goed, Hannibal is natuurlijk degene die ervoor zorgt dat er een verhaal te vertellen valt en de persoon wiens naam de titel van de serie is.

    Ik vond het ook wel grappig dat het pas om tien uur 's avonds wordt uitgezonden. Te veel kannibalisme voor half negen? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb net alles wat er over Hannibal stond in onze Mikro Gids doorgelezen, haha. :'D Het viel me wel heel erg op dat ze Mads Mikkelsen hadden geïnterviewd en dat alle aankondigingen en beschrijvingen gingen over dingen die Hannibal deed, terwijl Will eigenlijk veel meer de hoofdpersoon is, in ieder geval in het eerste seizoen. Maar goed, Hannibal is natuurlijk degene die ervoor zorgt dat er een verhaal te vertellen valt en de persoon wiens naam de titel van de serie is.

    Ik vond het ook wel grappig dat het pas om tien uur 's avonds wordt uitgezonden. Te veel kannibalisme voor half negen? :Y)


    Haha, ik denk het wel. Ik kijk het online en dan staat er ook steeds 'Viewer Discretion Adviced'. Wat ik op zich wel vind kloppen, zeker in de aflevering van afgelopen vrijdag, hoewel ik daar zelf nooit problemen mee heb, hehe.

    Het is inderdaad wel apart waarom het Hannibal heet, maar dat geldt eigenlijk ook voor de boeken, waarin Hannibals rol echt super klein lijkt, maar hij regelt eigenlijk het hele verloop van het verhaal. En het klinkt als kannibaal, dus....
    Het valt me ook op dat de rollen van Hannibal en Will in het tweede seizoen precies zijn omgekeerd. Dat vind ik wel leuk. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes