• Edit: De cover is gekozen!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 22:44 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Castor schreef:
    Ugh, ik was vet blij met m'n cover en nu zijn al die andere mooien erbij gekomen (no_chears)
    Haha in ieder geval heel veel succes met kiezen (:


    Bedankt, dat heb ik wel nodig, aangezien ik ze tot nu toe allemaal super vind :')


    Happy Birthday my Potter!


    Ik ben er niet echt heel trots op ofzo, maar ik vond hem toch waardig genoeg :3


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:


    Ik ben er niet echt heel trots op ofzo, maar ik vond hem toch waardig genoeg :3


    Heel erg mooi! Dankjewel c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben van plan morgenavond de definitieve beslissing te nemen. Ik wil wel even zeggen dat ze allemaal echt super mooi zijn en ik gewoon ga kiezen voor de cover die echt de juiste sfeer opwekt bij de lezers. Echt, jullie hebben allemaal ontzettend veel talent!

    Edit: Ik zeg echt vaak echt... maar ik meen het wel echt :')

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 23:52 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jah, er zitten echt onwijs goeie en mooie covers bij, en ook hebben ze allemaal hun eigen sfeer en eigenheid, wat het zo leuk maakt om al die verschillende covers te zien.
    anyway's, veel suc7 met kiezen, and may the odds be ever in our favor (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Na lang vergelijken, nadenken en afwegen heb ik besloten welke cover het wordt. Het was heel moeilijk, maar de uiteindelijke winnaar is....
    -tromgeroffel-
    Valkyries!



    Allemaal nogmaals super bedankt. Ik bewaar ze sws, want ze zijn stuk voor stuk hartstikke mooi en misschien kan ik er ooit wel nog eentje gebruiken. Natuurlijk wordt de maker dan verwittigd en zal alsnog een beloning krijgen (als ik tegen die tijd geen zwerver zonder geld of credits ben :') ).

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 22:40 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Aah nee ik ben nu weg en ik was vanmiddag vergeten de cover online te zetten(huil)
    Nou ja, hij was toch niet beter dan die die nu gewonnen heeft xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    Aah nee ik ben nu weg en ik was vanmiddag vergeten de cover online te zetten(huil)
    Nou ja, hij was toch niet beter dan die die nu gewonnen heeft xD


    Awh :c Nou ja, je mag hem nog plaatsen voor als ik ooit nog een cover nodig blijk te hebben, want ik bewaar ze dus wel allemaal.


    Happy Birthday my Potter!

    Nawwww, thnx (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Slotje -> Op aanvraag topicstarter.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.