• Edit: De cover is gekozen!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 22:44 ]


    Happy Birthday my Potter!


    Oke dit is die van mij maar ik nog niet helemaal klaar met nadenken over mijn andere idee :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Finsceal schreef:


    Oke dit is die van mij maar ik nog niet helemaal klaar met nadenken over mijn andere idee :P


    Die is ook al zo prachtig! Kiezen gaat echt super moeilijk worden merk ik al :')


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom heb ik toch het idee geen kans meer te maken :'D Meh er zijn echt al onwijs mooie covers gemaakt (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik probeer het laten nog eens.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik verveelde me, dus ja.



    Zwart wit ;




    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Radley schreef:
    Ik verveelde me, dus ja.



    Zwart wit ;





    Ik vind de gekleurde prachtig. Bedankt!


    Happy Birthday my Potter!

    En mijn probeersel... Ik heb dus geprobeerd in de stijl van THG te blijven, maar dan toch met een eigen draai :'D Vandaar ook dat ik het symbool en dergelijk kinda witachtig heb gehouden, om dus te matchen met je winter wonderland concept, wat ik dus echt lief gewoon :3
    Als je wilt, kan ik de titel nog altijd anders doen, en ook 'The Hunger Games weglaten, maar zelf vond ik het op deze manier het leukst en best passen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”


    I feel so stupid, bij deze heb ik dus dat stukje vleugel in het gezicht weggehaald ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik zie hier alle covers en denk dat ik zelf geen kans meer maak aangezien ik er niet echt goed in ben dus veel succes


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zie nu net dat er een fout in m'n titel staat. Nou, als je 'm goed vind, probeer ik de eerste versie zonder tekst terug te vinden, want ik vind 'm op het moment niet (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Valkyries schreef:


    I feel so stupid, bij deze heb ik dus dat stukje vleugel in het gezicht weggehaald ^_^

    Dit zou zomaar een poster van een Hunger Games film kunnen zijn, echt heel erg mooi!

    Enige voorkeuren in verticaal of horizontaal?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Oh god. Weer twee super mooie covers erbij. Dit gaat zo moeilijk worden! Jullie ook iig ontzettend bedankt ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ugh, ik was vet blij met m'n cover en nu zijn al die andere mooien erbij gekomen (no_chears)
    Haha in ieder geval heel veel succes met kiezen (:

    AnnaxElsa schreef:
    Enige voorkeuren in verticaal of horizontaal?


    Ik ben van mening dat de persoon die hem maakt het best zelf kan bepalen welke vorm het mooist is. Verticaal, horizontaal (of vierkant) maakt mij dus vrij weinig uit c;


    Happy Birthday my Potter!