• Een hele tijd geleden was ik begonnen aan deze serie, maar om de één of andere (onbekende) reden heb ik 'm toen gepauzeerd. Nu heb ik besloten om deze serie weer een kans te geven, en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Het is niet de beste serie ooit, maar het is zeker leuk om naar te kijken. Ik vroeg me daarom ook af of er meer mensen zijn die deze serie gezien hebben?
    Ik doel trouwens op de UK versie. De Amerikaanse versie heb ik nog nooit gezien en ik weet ook niet of ik die wel wil zien. Ligt eraan, I guess. Wie heeft die wel gezien en kan me vertellen of het was is?

    Anyways, tot nu toe (ik ben bij episode 5 van season 1) vind ik het wel vermakelijk. Zeker omdat Aidan Turner erin speelt, hehe. (:

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ik ben bang dat ze het boek gewoon aanhouden. ):

    Dat geschreeuw is echt bijna vrouwelijk gewoon, omdat het zo hoog is. :'D

    Omfg, heb je het nu over dat geschreeuw van George? Ik voel me daardoor altijd zo ongemakkelijk als
    hij in een weerwolf verandert. :')
    (ik heb het voor de zekerheid in een spoiler gezet)


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Omfg, heb je het nu over dat geschreeuw van George? Ik voel me daardoor altijd zo ongemakkelijk als
    hij in een weerwolf verandert. :')
    (ik heb het voor de zekerheid in een spoiler gezet)

    Jaa, precies. :'D
    Soms schreeuwt ie zo hard dat ik echt het geluid zachter zet omdat het gewoon kippenvel geeft.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Jaa, precies. :'D
    Soms schreeuwt ie zo hard dat ik echt het geluid zachter zet omdat het gewoon kippenvel geeft.

    De eerste keer dat ik Being Human keek, zat ik echt: wtf is dit? :')
    Naja, in Sherlock gilt hij ook aan één stuk door. :'D


    Caution first, always.