• Een hele tijd geleden was ik begonnen aan deze serie, maar om de één of andere (onbekende) reden heb ik 'm toen gepauzeerd. Nu heb ik besloten om deze serie weer een kans te geven, en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Het is niet de beste serie ooit, maar het is zeker leuk om naar te kijken. Ik vroeg me daarom ook af of er meer mensen zijn die deze serie gezien hebben?
    Ik doel trouwens op de UK versie. De Amerikaanse versie heb ik nog nooit gezien en ik weet ook niet of ik die wel wil zien. Ligt eraan, I guess. Wie heeft die wel gezien en kan me vertellen of het was is?

Anyways, tot nu toe (ik ben bij episode 5 van season 1) vind ik het wel vermakelijk. Zeker omdat Aidan Turner erin speelt, hehe. (:

Toen iedereen opeens groot fan werd van Aidan Turner toen hij werd gecast als Kili vond ik dat stiekem erg grappig, want ik kende hem al uit deze serie lang voordat hij in de Hobbit speelde. :Y)

Ik ken het dus, hoewel ik ook ooit ben afgehaakt zonder me nu nog precies te herinneren waarom. Ik geloof dat ik tot halverwege het tweede seizoen ben gekomen of zo. Misschien begin ik ooit nog wel eens opnieuw, wie weet. Ik herinner me wel dat ik het soms een erg goede serie vond, alleen wat te duister voor mijn smaak toen. Maar ik kijk nu Hannibal, dus tja. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ik keek de Amerikaanse, die vond ik wel leuk.
    Ik snap alleen nooit dat ze twee versies moeten maken.

Your make-up is terrible

Square schreef:
    Toen iedereen opeens groot fan werd van Aidan Turner toen hij werd gecast als Kili vond ik dat stiekem erg grappig, want ik kende hem al uit deze serie lang voordat hij in de Hobbit speelde. :Y)

Ik ken het dus, hoewel ik ook ooit ben afgehaakt zonder me nu nog precies te herinneren waarom. Ik geloof dat ik tot halverwege het tweede seizoen ben gekomen of zo. Misschien begin ik ooit nog wel eens opnieuw, wie weet. Ik herinner me wel dat ik het soms een erg goede serie vond, alleen wat te duister voor mijn smaak toen. Maar ik kijk nu Hannibal, dus tja. :'D

Jep. Nouja, ik kende 'm dus ook van deze serie, dus toen ik 'm voor het eerst als Kíli zag moest ik er wel om lachen dat ie van vampier naar dwerg ging. Leuke verandering. :'D

Hm okay, misschien is het wel heel normaal dat mensen random stoppen met deze serie? Aangezien dat bij mij ook het geval was, al ben jij verder gekomen haha.
    Het enige waar ik het een haat/liede-relatie mee heb is het geschreeuw van George. Het ene moment vind ik het hilarisch, maar het andere moment irriteer ik me er dood aan. :'D

Assassin schreef:
    Ik keek de Amerikaanse, die vond ik wel leuk.
    Ik snap alleen nooit dat ze twee versies moeten maken.

Dat snap ik ook niet, nee. Maar volgens mij zijn het wel twee totaal verschillende verhaallijnen verder, tenminste, dat is wat ik ervan begreep.

Die ene met die bril, is dat niet die gast die ook in Sherlock en Doctor Who speelde?

Your make-up is terrible

Ik keek deze serie twee jaar geleden of zo. Ik vond het toen wel leuk, maar na seizoen 1 werd het al heel snel veel minder... :/

Caution first, always.

Assassin schreef:
    Die ene met die bril, is dat niet die gast die ook in Sherlock en Doctor Who speelde?

Ja.:Y)

Caution first, always.

De Amerikaanse is gecanceld.

"I shut my eyes in order to see.'

Khaleesi schreef:
    De Amerikaanse is gecanceld.

Oh serieus, hoe lame. Ik haat het als shows gecanceld worden. Nouja, tenzij het een bagger serie was dan.

Oropher schreef:
    Ik keek deze serie twee jaar geleden of zo. Ik vond het toen wel leuk, maar na seizoen 1 werd het al heel snel veel minder... :/

Oh oh, nja ik kijk nog even verder, ben benieuwd of ik het dan nog leuk zal vinden.

Square schreef:

Ik moet de Hobbit echt nog eens lezen en kijken.

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

Elvenking schreef:
    (...)
    Jep. Nouja, ik kende 'm dus ook van deze serie, dus toen ik 'm voor het eerst als Kíli zag moest ik er wel om lachen dat ie van vampier naar dwerg ging. Leuke verandering. :'D

Hm okay, misschien is het wel heel normaal dat mensen random stoppen met deze serie? Aangezien dat bij mij ook het geval was, al ben jij verder gekomen haha.
    Het enige waar ik het een haat/liede-relatie mee heb is het geschreeuw van George. Het ene moment vind ik het hilarisch, maar het andere moment irriteer ik me er dood aan. :'D

Hij ziet er in ieder geval gelukkiger uit als dwerg. (krul) Hoewel dat in de volgende film natuurlijk wel eens zou kunnen veranderen, als ze zich aan het einde van het boek houden. Oh no.

Haha, misschien. :'D Mij staat ook nog wel vaag wat bij over dat geschreeuw. Hm, ik word nou toch wel weer nieuwsgierig naar hoe het allemaal verder ging, eigenlijk.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Assassin schreef:

Ja! Hij ontmoette Jack Harkness in een bar, haha. Maar het leukste is nog wel dat hij in Sherlock iemand speelt die langzaam gek wordt van de mythe van de Hound of the Baskervilles, terwijl hij in Being Human zelf een weerwolf was en dus ook werd geplaagd door een hond. :'D

Die vrouw heb ik ook al vaker ergens anders in gezien. Ze speelde in een aflevering van Death in Paradise, geloof ik, en in een of andere film die ik nooit heb gezien waarin Bradley James/King Arthur haar liefdesinteresse is.

Square schreef:
    (...)

Hij ziet er in ieder geval gelukkiger uit als dwerg. (krul) Hoewel dat in de volgende film natuurlijk wel eens zou kunnen veranderen, als ze zich aan het einde van het boek houden. Oh no.

Haha, misschien. :'D Mij staat ook nog wel vaag wat bij over dat geschreeuw. Hm, ik word nou toch wel weer nieuwsgierig naar hoe het allemaal verder ging, eigenlijk.

Ik ben bang dat ze het boek gewoon aanhouden. ):

Dat geschreeuw is echt bijna vrouwelijk gewoon, omdat het zo hoog is. :'D

Ik zag hem voorbij komen toen ik moest wachten op Hannibal, maar ik ben er toch niet aan bgonnen, maar als mensen zeggen dat hij wel leuk is, wil ik het wel een kans geven.

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes