• "We’ll never survive!"
    "Nonsense. You’re only saying that because no one ever has."



    Het is het jaar 2053. De meest giftige en dodelijke stoffen hebben ervoor gezorgd dat al het leven op planeet Aarde is vergaan. Die ene, fatale dag werd door wetenschappers al jaren van te voren voorspeld. Ze hebben voorzorgsmaatregelen genomen waardoor er een klein deel van de mensheid gered kon worden. De meest rijke en belangrijke personen leven nu ongestoord verder in een koepel die op de zeebodem is gevestigd. Naar hun weten is alles wat ooit op Aarde leefde dood.
    Na tien lange jaren in de onderwaterkoepel besluiten ze een groep onderzoekers naar de vaste grond te sturen, benieuwd naar de staat ervan. Dit is het moment waar beste vriendinnen Laurèlle en Isis op hebben gewacht. Met een klein groepje jongeren glippen ze mee op de onderzeeboot, op weg naar de wereld waar ze al zo lang nieuwsgierig naar zijn.
    Helaas loopt het spannende avontuur dat ze in gedachten hadden heel anders dan verwacht en wordt al snel duidelijk dat alles waar ze ooit zo heilig in geloofden, één grote leugen blijkt te zijn.


    "You don't ask people with knives in their stomachs what would make them happy; happiness is no longer the point. It's all about survival; it's all about whether you pull the knife out and bleed to death or keep it in..."


    Geschreven door: grotesnork, littlesnork en fallenbadass
    Genres: drama, onbekende personen, fantasy, actie en avontuur


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Lijkt me interessant, ik neem even een kijkje (:


    16 - 09 - '17

    Quaintrelle schreef:
    Lijkt me interessant, ik neem even een kijkje (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Thanks both! We hopen er vanavond al wat op te kunnen zetten zodat mensen weten hoe we ongeveer schrijven!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Quaintrelle schreef:
    Lijkt me interessant, ik neem even een kijkje (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Lijkt me super leuk :) Ik heb abo genomen <3 *dwingt jullie om verder te schrijven * :)