• Lieve schatjes, met liefde presenteer ik jullie aan de 98ste topic van het Kletscafe. Nog twee tot de honderd! En moge er nog vele stamtopics volgen. *O*

    Onze geweldige crew

    Werknemers.
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Dooddoenervo • Barman • 14
    Sofie • Amaretto • Barvrouw •14
    Sylvie • Quaintrelle • Serveerster • 19
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Kelly • Ender • Karikatuurtekenaar • 17
    Rick • Finsceal • Gitarist / Webdesigner • 16
    Kim(sel) • Linden • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Phantasticae • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14


    Verslaafden.
    Suuz • Mairimis • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Lissandra • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Aldea • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 15
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Ateara • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Mahoganyverslaafde • 14
    Eva • Dulce • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Mullingford • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Grohl • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Orenda • Social media verslaafde • 14
    Minke • Gomenasai • Animeverslaafde • 15
    Tialda • Menzel • Malteserverslaafde • 18
    Emma • Maestum • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17


    Wil jij ook bij de crew horen? Of ben je liever verslaafd? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij!

    Extra.
    Het Kletscafé Spin-off:
    • Tinychat
    • Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe
    Enchanted > Kletscafe story!

    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Finsceal) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafé ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Volde) en Erieka (Child) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (VoIde) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Finsceal) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 13:44 ]


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Hhaha. Dat ken ik. Ik kijk vaak series voordat ik ga slapen. Dan heb ik opeens zin in een movie en heb ik erna geen tijd meer voor een aflevering. Dus I feel you, Inge xp


    Op zich heb ik vakantie, dus het zou wel kúnnen, maar ik was juist van plan vandaag eens voor drie uur te gaan slapen. (krul)
    Ik denk dat ik inderdaad maar gewoon een serie ga kijken. Star Trek of Hannibal of zo...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Volgens mij duurde Avatar ook zo ongeveer 3 uur lang. Ik ben er niet zeker van, though.


    -

    Quaintrelle schreef:
    (...)

    Euhm.. moet ik even denken, maar het zijn voornamelijk horrors. Ik kan niet meteen titels geven, omdat ik er niet zo meteen één kan opnoemen.


    Horrorfilms van drie uur? Niet zo raar dat ik die nooit gezien heb dan, haha. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aldea schreef:
    Volgens mij duurde Avatar ook zo ongeveer 3 uur lang. Ik ben er niet zeker van, though.


    162 minuten, volgens iMDb. Twee uur en veertig minuten, dat komt in de buurt, ja. Er worden echt een heleboel van die superlange, superdure fantasy films gemaakt de laatste jaren, lijkt het.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is LOTR niet ook zo'n 3 uur? Of is dat in mijn belevenis en is iedere film een stuk korter?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    Horrorfilms van drie uur? Niet zo raar dat ik die nooit gezien heb dan, haha. :Y)


    Ja, heb er zelfs al één gezien van vier uur, was de moeite. Ik weet alleen de titel niet meer, is veel te lang geleden, maar ik kan me nog herinneren dat we die gingen huren bij de videotheek en dat was serieus op drie of vier dvd's.


    16 - 09 - '17

    Kaa schreef:
    Is LOTR niet ook zo'n 3 uur? Of is dat in mijn belevenis en is iedere film een stuk korter?


    Oh, dat is een goede, die zijn inderdaad heel erg lang. 178, 201 en 179 minuten en dan hebben we het nog niet eens over de extended editions. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    162 minuten, volgens iMDb. Twee uur en veertig minuten, dat komt in de buurt, ja. Er worden echt een heleboel van die superlange, superdure fantasy films gemaakt de laatste jaren, lijkt het.

    Aah, komt er dicht in de buurt idd.

    En meh, ik ben jaloers. Ik moet nog een paar dagen wachten tot de carnaval vakantie wachten Daarna een weekje 'studieweek' waar ik zo ongeveer elke dag weer een les moet gaan inhalen.


    -

    Ik vind trouwens nog steeds dat je de menukaarten erin moet zetten, desnoods onder een spoiler, maar Jarne heeft er erg zijn best op gedaan.

    Zo. Nu dat eruit is ga ik slapen. Goodnight peeps :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Aldea schreef:
    (...)
    Aah, komt er dicht in de buurt idd.

    En meh, ik ben jaloers. Ik moet nog een paar dagen wachten tot de carnaval vakantie wachten Daarna een weekje 'studieweek' waar ik zo ongeveer elke dag weer een les moet gaan inhalen.


    Aww. (no_chears)


    En slaap lekker, Tialda. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Phallon schreef:
    Ik vind trouwens nog steeds dat je de menukaarten erin moet zetten, desnoods onder een spoiler, maar Jarne heeft er erg zijn best op gedaan.

    Zo. Nu dat eruit is ga ik slapen. Goodnight peeps :)


    Had ik die niet gemaakt....? :p
    (niet de prijslijsten zelf, maar het photoshoppen in zo'n krijtbord)

    En weltrusten!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 23:40 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga kijken hoe Kirk Spocks ouders ontmoet, hehe. Goedenacht mensen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Night aan iedereen die gaat slapen ^^


    -

    Slaap lekker aan de mensen die gaan slapen!


    16 - 09 - '17

    Slaaplekker allemaal!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"