• Hee =D

    ten 1e: ik merk dat ik nogal wat topics plaats, ookal gaan ze soms nergens over xD

    en ten 2e: to the point;

    Ik vind dus een jongen op school best wel leuk :$ Alleen hij mij waarschijnlijk niet enzoo. "Hmm vertel waarom dan.." zal je waarschijnlijk zeggen:

    Ik ben gothic, hij nogal kakker (okee, leuke combi, maar alsnog). Ik wil geen mensjes beledigen, maar zo is hij gewoon een beetje. Hij heeft een vriendin van mij een keertje k*tgothic genoemd toen ze per-ongelijk tegen hem aanliep. Maar hij is echt zo cute enzoo :$.
    Ik heb hem al wel op hyves, maar ik durf niet tegen hem te praten, omdat hij ook nogal in de 6e klas zit =O en ik nogal in de 3e x']

    Tips?

    xx


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Uhm hem vergeten? Nee maar gewoon op z'n hyves HOI krabbelen xD en zo een gesprek beginnen:P


    Why don't you break my heart

    Heb je like - echt heel erg gevoelens voor hem of vind je hem gewoon hot?
    Want als hij alleen maar een mooi koppie heeft is het denk ik niet goed genoeg om je tijd in te steken.. :O


    Mew <3

    Heb je like - echt heel erg gevoelens voor hem of vind je hem gewoon hot?
    Want als hij alleen maar een mooi koppie heeft is het denk ik niet goed genoeg om je tijd in te steken.. :O


    Hij is zowiezo erg cute, dat zowiezo. Maar ik vind hem gewoon een persoon dat ik wil kennen, als vrienden, ofzoo.

    En ik begrijp wel dat je dan zegt dat ik er mijn tijd niet in moet steken, maar hij is zo'n beetje de enige leuke jongen bij mij op school =O


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Uhm hem vergeten? Nee maar gewoon op z'n hyves HOI krabbelen en zo een gesprek beginnen


    Ja, dat moet je doen (: ik deed t deze week nog bij een jongen op hyves x] met dank aan Nicole ...


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Uuh, girl er leven nog andere jonges die je wél zien zitten!

    En als hij jou vriendin al zit uitekakken gaat jou vriendin dat ook niet echt aangenaam vinden moest hij jou vriendje zijn..

    Vergeten die handel ?


    Take My Hand Take A Breath ...

    Uhm hem vergeten? Nee maar gewoon op z'n hyves HOI krabbelen xD en zo een gesprek beginnen:P


    Als ik hoi zeg, en hij zegt wat terug.. En als er dan überhaupt een gesprek komt, verschijnen er alleen maar idiote zinnen op het scherm bij mij (oftewel, ik kraam onzin uit)

    Maar okee ;) ik zal wel HOI tegen hem zeggen xD


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)

    Als ik hoi zeg, en hij zegt wat terug.. En als er dan überhaupt een gesprek komt, verschijnen er alleen maar idiote zinnen op het scherm bij mij (oftewel, ik kraam onzin uit)

    Maar okee ;) ik zal wel HOI tegen hem zeggen xD

    Volgensmij werkt dat hoi zeggen idd het beste x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Vraagje: waarom voeg je hem uberhaupt toe op hyves als vriend als je niet bevriend met hem bent?
    To The Point: Ik zou inderdaad beginnen met 'hoi' enzo. Begin lekker oppervlakkig. Als je genoeg zelfvertrouwen hebt kun je hem op de gang aanspreken. Meestal wordt dat wel goed ontvangen.
    Nog even toevoegen: Als hij jou puur en alleen beoordeelt op het uiterlijk is hij je niet waard. Jij bent bereid je open te stellen voor hem, nu aan hem de keuze of hij hetzelfde doet. Succes :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon op de bek nemen x3(A)


    Crack a bottle

    (...)
    Volgensmij werkt dat hoi zeggen idd het beste x'D


    Het Hoi-bericht is verstuurd xD


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Vraagje: waarom voeg je hem uberhaupt toe op hyves als vriend als je niet bevriend met hem bent?
    To The Point: Ik zou inderdaad beginnen met 'hoi' enzo. Begin lekker oppervlakkig. Als je genoeg zelfvertrouwen hebt kun je hem op de gang aanspreken. Meestal wordt dat wel goed ontvangen.
    Nog even toevoegen: Als hij jou puur en alleen beoordeelt op het uiterlijk is hij je niet waard. Jij bent bereid je open te stellen voor hem, nu aan hem de keuze of hij hetzelfde doet. Succes :]


    Ik had hem in eerste instantie toegevoegd, omdat hij in een musical heeft gespeeld van onze school. (elk jaar een musical bij ons op school).
    Ik keek in het boekje naar zn naam en heb hem toegevoegd ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)

    Hij is zowiezo erg cute, dat zowiezo. Maar ik vind hem gewoon een persoon dat ik wil kennen, als vrienden, ofzoo.

    En ik begrijp wel dat je dan zegt dat ik er mijn tijd niet in moet steken, maar hij is zo'n beetje de enige leuke jongen bij mij op school =O

    Maar like - uiterlijk is ook niet alles.. Want er zullen er ook vast wel zitten die van binnen heel wat te bieden hebben. ;-]
    Like - hij is cute, maar misschien wel een asshole.. =/ Ik zou wat verder kijken dan alleen dat hoor ;-] Of gewoon geduld hebben tot er wel een leuk iemand langskomt.
    maargoed, je kan het altijd proberen natuurlijk? Praat gewoon eens met hem ;- ) Weetje meteen waar je aan toe bent.


    Mew <3

    (...)
    Maar like - uiterlijk is ook niet alles.. Want er zullen er ook vast wel zitten die van binnen heel wat te bieden hebben. ;-]
    Like - hij is cute, maar misschien wel een asshole.. =/ Ik zou wat verder kijken dan alleen dat hoor ;-] Of gewoon geduld hebben tot er wel een leuk iemand langskomt.
    maargoed, je kan het altijd proberen natuurlijk? Praat gewoon eens met hem ;- ) Weetje meteen waar je aan toe bent.


    Mjaa.. ik zie ook wel wie er nog mn leven binnenkomt (A) Dankjee voor je mening enzoo ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks