• Sinds ik op Q. ben geweest.


    Ik heb ooit, lang geleden [ een jaar, niet zo heel lang... ] een account gehad genaamd Huntsman [ niet dat iemand me echt herkent maar goed. ]
    Hoi.

    Om dit topic nuttig te houden, welke kleur sokken heb je aan?


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Hello there. Welcome back. ^^
    Ik draag geen sokken, pantoffels ftw. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Welkom terug. (:
    Je hebt me net op een van de zeldzame dagen dat ik geen sokken draag aangetroffen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Welcome home :Y)
    En de mijne zijn roze met grijze strepen, sokken die ik normaal gesproken niet draag :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Welcome Back.
    Ik heb mijn geweldige sokken met roze Olifantjes.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 22:55 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Eh, klinkt vaag, maar ergens herken ik jou nog wel.. En ik heb geen sokken aan :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Welkom terug. Ik draag één roze sok met paarse beertjes, en een rode sok met roze/gele bloemetjes. Ik draag vaak verschillende soort sokken.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Geen idee wie je bent, but I like you 'cause I like Stitch :Y) Welkom terug.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 12:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Welcome back c: Ik heb geen sokken aan. Blote voeten :Y)


    Tijd voor koffie.

    [q][/q]

    Kaa schreef:
    Welkom terug dan! (:
    En ik draag op dit moment zwarte sokken, haha.


    Oh en je naam komt me vaag bekent voor :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Square schreef:
    Welkom terug. (:
    Je hebt me net op een van de zeldzame dagen dat ik geen sokken draag aangetroffen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Welcome back (:
    En ik lig ziek in bed, zonder sokken. Ik haat het om in bed te liggen met mijn sokken aan :')


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood