• Our tinychat

Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Eighties - 8 maart | 16
    Miriam - Mainwaring - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Ness - Mercimek - 23 september | 14
    Melissa - Martens - 22 januari | 16
    Marlijn - Marriemar - 24 december | 15
    Noek - LucilIe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Botje - 14 maart | 13
    Fren - Ruitenburg - 9 januari | 14

Sorry, ik moet mijn held hier even plaatsen.

Zie zijn laatste tweets :c

BOE.

[ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 21:01 ]

Mercimek schreef:
    Ik heb een sport gevonden om juist nu mee te beginnen. De perfecte sport, te doen in de ochtend, de middag en de avond. Geheel aan jezelf en zonder dwang. Zo vaak en zo veel je wilt, het is geheel aan jou.

Dames en dames, ik stel jullie voor.
    WORK OUTS.

Eigenlijk best een goed idee, maar daar ben ik te lui voor. En daarbij doe ik liever iets wat ik leuk vind, hahaha.

Botje schreef:
    (...)

Gezellig (: Het lijkt me best wel leuk om collega's te hebben. Maar dan moet je natuurlijk wel het geluk hebben dat ze leuk zijn :')

Oh, dat zijn ze zeker. *O* Het is altijd een feest om weer naar de KV te gaan. (:

stay safe because I like being alive at the same time as you

Work outs zijn momenteel mijn leven. Het werkt heel goed bij mij, vooral als ik niet lekker ben. Het maakt me rustig als ik boos ben, vrolijk als ik verdrietig ben en beter als ik ziek ben. Het is zó positief op mij. Geweldig.

Ik heb een hele lijst met abonnementen op mensen met zulke video's, pagina's vol foto's en bergen met tijd. Nee, work outs zijn gewoon mijn ding. Maar ik moet ze wel zelf kiezen en uitvoeren, anders wil ik nooit.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Je kunt pas 18 maart 2014 - 19:40 een nieuwe naam kiezen.

MARCS VERJAARDAG. <3

Mercimek schreef:
    Work outs zijn momenteel mijn leven. Het werkt heel goed bij mij, vooral als ik niet lekker ben. Het maakt me rustig als ik boos ben, vrolijk als ik verdrietig ben en beter als ik ziek ben. Het is zó positief op mij. Geweldig.

Ik heb een hele lijst met abonnementen op mensen met zulke video's, pagina's vol foto's en bergen met tijd. Nee, work outs zijn gewoon mijn ding. Maar ik moet ze wel zelf kiezen en uitvoeren, anders wil ik nooit.

Het kan inderdaad wel helpen. Gelukkig helpt het bij jou, dat is echt fijn (:

Maar voor mij is het niets :')

Eighties schreef:
    (...)

Oh, dat zijn ze zeker. *O* Het is altijd een feest om weer naar de KV te gaan. (:

^-^

Eighties schreef:
    Je kunt pas 18 maart 2014 - 19:40 een nieuwe naam kiezen.

MARCS VERJAARDAG. <3

Yeeh c:
    28 februari it is for me c:

Botje schreef:
    (...)

Yeeh c:
    28 februari it is for me c:

Ik was alleen benieuwd, ik hoef niet per se te veranderen. :')

Eighties schreef:
    (...)

Ik was alleen benieuwd, ik hoef niet per se te veranderen. :')

Ik wil het veranderen, zo snel mogelijk, hahahaha. En ik twijfel tussen een paar namen, maar daar ga ik even een random name picker voor gebruiken om vervolgens zelf te kiezen welke username ik wil.

Botje schreef:
    (...)

Ik wil het veranderen, zo snel mogelijk, hahahaha. En ik twijfel tussen een paar namen, maar daar ga ik even een random name picker voor gebruiken om vervolgens zelf te kiezen welke username ik wil.

Gewoon kiezen welke het eerste in je op komt, dat is het beste, anders krijg je misschien spijt. (:

Eighties schreef:
    (...)

Gewoon kiezen welke het eerste in je op komt, dat is het beste, anders krijg je misschien spijt. (:

Dan denk ik dat ik mijn keuze wel heb gemaakt, al twijfel ik tussen een THG gerelateerde username en een Demi Lovato gerelateerde username.

Botje schreef:
    (...)

Dan denk ik dat ik mijn keuze wel heb gemaakt, al twijfel ik tussen een THG gerelateerde username en een Demi Lovato gerelateerde username.

Bij je eerste keuze blijven. Ik weet zeker dat die de beste is. ^^

Eighties schreef:
    (...)

Bij je eerste keuze blijven. Ik weet zeker dat die de beste is. ^^

Je bent een held. Waarschijnlijk heb je ook gelijk, want die vind ik wel net iets leuker :3 Dus die ga ik dan doen ^^

Botje schreef:
    (...)

Je bent een held. Waarschijnlijk heb je ook gelijk, want die vind ik wel net iets leuker :3 Dus die ga ik dan doen ^^

Hehehehe. :3 Ik ben benieuwd. (:

Botje schreef:
    Dat had ik vorig jaar iedere ochtend D: Het voelt zo bweh, bweh. Hoe gaat het nu dan?

Nu wel beter. Het was denk ik gewoon even een raar momentje. :')
    Ik was trouwens even met m'n vader Mario aan het doen op de Wii, hahaha.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.