• (Geen idee waar dit moest)

    Morgen ga ik dus naar de bios in Alkmaar, alleen ik kom er maar niet uit hoe ik daar nou kom.
    We willen met de trein en dan dus naar station Alkmaar centraal óf Noord.

    Hoe moet het vanaf daar verder? Alles zegt wat anders, is het loopafstand of moeten we met de bus?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ken de hele buurt daar niet, dus ik zou het niet weten. Sorry. Wel veel plezier in de bios! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Staat er niet iets op de site van de bioscoop zelf?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    Staat er niet iets op de site van de bioscoop zelf?


    Oh hahaha, ja! 10 minuutjes lopen, nou, dat is wel te doen. Ik zat te kijken op de algemene jt site en daar stond natuurlijk niks. Dankje :p God, wat ben ik ook een drol zeg, nouja.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Welke ga je heen?
    Je moet sowieso naar centraal station en niet Noord.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 14:24 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    JT is stom. (cat)
    Ik zou het niet weten, eigenlijk. Ik ben de laatste tijd een paar keer naar Alkmaar geweest met de trein, naar de stad en UWV, maar ik heb geen bios gezien.


    Your make-up is terrible

    De bios is ook in het centrum (: Ik neem wel gewoon de tomtom mee (lijkt toch op een soort grote smartphone, haha), want maps, 9292 en de biossite zelf geven andere looproutes weer.

    Ik ga naar Vampire Academy. Niet omdat de filmposten of trailer me aanspreken (vind ze verschrikkelijk), maar omdat ik de boeken gelezen heb en die eerste paar wel tof vond :p Daarbij wil mijn vriendin erg graag.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.