• Ik ga binnenkort een Weerwolven van Wakkerdam organiseren, maar ik wil dat de burgers elkaars stem niet kunnen zien en dacht dat ik daarmee gebruik kon maken van een poll, maar ik zie die optie nergens staan!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Volgens mij kan dat niet, maar ik weet het niet zeker... ;s


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Volgens mij kan dat niet, maar ik weet het niet zeker... ;s


    Aah balen :(


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Volgens mij kunnen alleen moderators dat. Misschien kun je een mod heel lief aankijken?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    Volgens mij kunnen alleen moderators dat. Misschien kun je een mod heel lief aankijken?


    Haha dat is een goeie, ik kan het altijd proberen! Mijn WvW is nog niet online, maar ik zat het alvast even te bekijken, haha. Maar misschien is dat iets voor als het inderdaad nodig is! Ik kan heel lief kijken haha.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Maar is dat per se nodig dan? Ze kunnen er toch niets aan veranderen, right? En als je in de story als reactie doet, dan zien ze ook wie er de meeste stemmen krijgt. Als je echt niet wilt dat ze het zien, kun je het best laten stemmen via pb.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het wel een goed idee om als suggestie op te geven eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het wel een goed idee om als suggestie op te geven eigenlijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Patholoog schreef:
    Maar is dat per se nodig dan? Ze kunnen er toch niets aan veranderen, right? En als je in de story als reactie doet, dan zien ze ook wie er de meeste stemmen krijgt. Als je echt niet wilt dat ze het zien, kun je het best laten stemmen via pb.


    Nee, ze kunnen er niks aan veranderen, maar ze kunnen dan ook niet op 'poll-resultaten' klikken en dan de resultaten bekijken. Het is juist zo belangrijk dat ze individueel kiezen, namelijk, en niet doen wat de massa doet.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Assassin schreef:
    Ik vind het wel een goed idee om als suggestie op te geven eigenlijk.


    Bij wie kun je dat als suggestie opgeven dan? ^^ Bij een moderator?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dat is inderdaad iets wat alleen mods kunnen doen, maar je zou er een topic voor kunnen openen om het als suggestie aan te bieden. (:
    Voor je wedstrijd is het misschien handiger als je de deelnemers jou allemaal een pb laat sturen met hun keuze en je zelf bijhoudt waarop wordt gestemd, want dat lijkt me bij zo'n spel wat eerlijker dan een poll.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb het gesuggereerd! ;)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain