• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 12:09 ]

    GilGalad schreef:
    Quel undome :')

    Toen ik dit ergens anders zei, dachten ze dat ik frans sprak...


    Dat is echt beledigend! Mijn mooie Sindarijns! Zomaar wordt het vergeleken met dat mislukte Franse taaltje! (Oke, Frans is nog de beste taal van alle 'vreemde' aardse-talen)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Dat is echt beledigend! Mijn mooie Sindarijns! Zomaar wordt het vergeleken met dat mislukte Franse taaltje! (Oke, Frans is nog de beste taal van alle 'vreemde' aardse-talen)


    Hahaha, daaahw :')


    Stenenlikker

    DwarfThorin schreef:
    Ik moet gaan


    Yes!
    Wait, ik bedoel; DOEIDOEI (doeg)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    THORIN! KOM HIER MET JOUW KOPPIGE HOOFD ZODAT IK HEM TEGEN DE MUUR AAN KAN SLAAN! :Y)
    Ik voeg je of ik ook een foto mocht (cat) Nou, als ik er geen van Thranduil mag, doe er dan maar eentje van Bard the Bowman ^^

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 19:09 ]

    GilGalad schreef:
    (...)

    Die stond in een krant! Uit Nieuw-Zeeland! die had mn opa voor me meegenomen :')


    haha omg geniaal :P ^^


    You can't touch music but music touch you

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Maar je hebt meer aan echt goud,zoals in mijn hallen ligt........


    nee hoor je heb meer aan vriendschap en liefde ^^ ;-)
    das het meeste van alles waard ;)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 19:19 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    haha omg geniaal :P ^^


    En later met kerst kwam er ook nog post uit NZ voor me: een deel van het blad van AirNZ met een interview met Benedict Cumberbatch en Dean O'Gorman :')


    Stenenlikker

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    nee hoor je heb meer aan vriendschap en liefde ^^ ;-)
    das het meeste van alles waard ;)

    en een lieve optimistische (vuurwerstelende) hobbit heb ik liever dan gigantische hallen aan goud


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    en een lieve optimistische (vuurwerstelende) hobbit heb ik liever dan gigantische hallen aan goud


    jah en vergeet een lieve elf een afschuw heeft voor vuile borden en lieve dwelf bang is voor zeepsop xD ;-) ^^


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    jah en vergeet een lieve elf een afschuw heeft voor vuile borden en lieve dwelf bang is voor zeepsop xD ;-) ^^


    Bah ja, ik haat het om al die vieze etensresten van het bord of uit het putje te moeten vissen als ik moet opruimen (cat)

    hehe :P


    You can't touch music but music touch you

    Hey Ik zat vandaag tussen de pauzes de elven taal te leren,die verhalentalen van Lanthir, werd ik zowat door een mede collega uitgelachen, :8


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    jah en vergeet een lieve elf een afschuw heeft voor vuile borden en lieve dwelf bang is voor zeepsop xD ;-) ^^

    oh nee, die vergeet ik niet
    of wacht! de kwade tovenaar die zijn vuurwerk terug wilt


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Feanor schreef:
    Hey Ik zat vandaag tussen de pauzes de elven taal te leren,die verhalentalen van Lanthir, werd ik zowat door een mede collega uitgelachen, :8


    Daaahw.. Nahja, toen ik op een chat de mensen begroette met quel undome dachten ze dat het frans was xD


    Stenenlikker

    Feanor schreef:
    Hey Ik zat vandaag tussen de pauzes de elven taal te leren,die verhalentalen van Lanthir, werd ik zowat door een mede collega uitgelachen, :8

    het is nuttiger dan een roddelblaadje


    Alles heeft betekenis, ook niets