Hoi! Wij, WOEBEGONE en ik, hebben een cover nodig voor onze story 'Smoke signals'.
Titel:
Smoke signals
Afbeeldingen:
Ik heb geen plaatjes, maar het zou fijn zijn als de kou erin terug kwam. Dus bijvoorbeeld sneeuw of ijs. Ook wil ik een klein vuurtje waar rook vanaf komt.
Onze personages zien er zo en zo uit maar die hoeven er niet per se in als het geen handige plaatjes zijn. Verder zou ik het wel leuk vinden als er nog wat mensen op staan die niet per se herkenbaar zijn maar wel een groep vormen.
Beschrijving:
Langzaam maar zeker verspreidt het zich onder de mensheid. Een nieuw gen dat zich door de jaren heen heeft gemuteerd. Het schijnbaar ongevaarlijke gen is onbekend bij dokters en wetenschappers en niemand weet wat ze ermee aanmoeten.
De enigen die het gen dragen zijn hen die het geërfd hebben van hun voorouders. En, in tegenstelling tot de dokters en wetenschappers, besluiten zij het te negeren, aangezien het niet voor problemen zorgt en niemand er last van heeft.
Het komt als een schok als de zon van het één op het andere moment verdwijnt. Heel de wereld houdt zijn adem in - wat is er aan de hand?
Al snel dalen de temperaturen fors, zowel op de polen als langs de evenaar. Alles wordt donker en het begint overal te sneeuwen.
Dankzij slechte voorbereidingen sterven er veel mensen. Anderen houden zich schuil met hun familie dicht bij zich, terwijl de overheid hen probeert te kalmeren.
Toch zijn er ook een mensen over de hele wereld die nergens last van lijken te hebben. Als ze na veel verwarring uitvinden dat ze 'anders' zijn, raken ook zij in paniek. Wat is er met ze aan de hand?
Sfeer:
Koud
Verder maakt het lettertype ons niet uit, zolang het er maar bij past. Onze usernames hoeven er niet op. Het liefst hebben we de cover horizontaal, al is verticaal ook goed.
Als er nog vragen zijn, stel ze alsjeblieft (:
Alvast bedankt!
Ik heb er één.
[ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 19:08 ]