• Dertien jaar na de grote oorlog kwam er een groep non-benders opzetten die met hun machtige wapen de wereld in hun greep kreeg. Een nieuw tijdperk van onderdrukking brak aan. De earth-, water-, air- en firebenders werden vermoorden of gevangen gezet. Langzaamaan verdween het verzet tegen de non-benders. Ze kwamen aan de macht en sindsdien is er nergens meer iets van een bender te bekennen - ten minste, dat is wat ze denken.
    Diep in de bossen, afgelegen van de mensheid is er in de laatste paar jaren een dorpje van benders ontstaan, die samen een plan smeden om de wereld te verlossen van jarenlange onderdrukking en hun eigen land op te eisen. Dagen, weken en maanden gaan voorbij, besteed aan het oefenen en het bedenken van tactieken. Ze staan op voor hun rechten en ze gaan hun vermiste familieleden, vrienden en geliefden wreken. Uiteraard lopen ze risico door de wekelijkse tocht van de non-benders, die nog altijd actief zoeken naar benders. Hierdoor zijn ze gedwongen om van plaats naar plaats te trekken en zich telkens te verstoppen of voor te doen als non-benders. Er zijn echter nog problemen tussen verschillende stammen als gevolg van de laatste oorlog, maar zodra de groep sterk genoeg is, vallen ze aan.


    REGELS
    - Minimaal 200 woorden
    - 16+ is toegestaan, maar hou het wel netjes
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Voor OOC wordt nog een praattopic aangemaakt
    - Elkaar niet buitensluiten
    - Geen perfecte personages - Mary sue's of Gary Stu's, dus
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een goede reden hebt om het later in te vullen
    - Geen bestaande karakters
    - Alleen Lizor of Occult maken een nieuw topic aan.

    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd: Wees realistisch, niet iedereen is 16-18 jaar oud. We willen graag variatie zien, dus kinderen van 10 en volwassenen van 30 zijn toegestaan - er is geen limiet.
    Element: Vuur, water, aarde, lucht of non-bender
    Uiterlijk: Beschrijving én foto van een mens, dus geen tekening/animatie.
    Karakter: Géén Mary-sue. Doe je dit wel, spreken we je er op aan - daarna nog, lig je eruit.
    Plus- en minpunten: Probeer zo origineel mogelijk te zijn. We hebben het hier over zowel karakter als vaardigheden.
    Extra: Optioneel. Denk aan hobby's, geschiedenis, familie etc.



    ROLLEN
    Non-benders - Vrij: 2 non-benders (één mannelijk en één vrouwelijk, of twee mannen)
    Leider: Roman Sadarias Jaw - WillNotLearn
    - Scarlett Kathy Sophia-ann Woodward - Pwettyness
    - Gereserveerd voor Wherewolve
    - Drace Seorgio Nöhl - Requille
    - Kutukan Udara - Maximesa
    -
    -


    Firebenders - VOORLOPIG VOL
    Leider: Adelyn Chloe Cavett - Occult bliksemstuurder
    - Dreogan Kaeleb Aiden Kasai - Lizor
    - Zuko achternaamloos - Pumbaa
    - Griffin Blake Abelli - WillNotLearn bliksemstuurder
    - Mitchell Elliott Adams - Adamlicious
    - Mori Jillian Moine - Matata
    - Beaudyn 'Beau' Céri Daneaux - Adamou


    Waterbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Thorn Enzo Rhys - Nephele
    - Aislinn Sadie Lo - Occult bloedstuurder
    - Eathelyn Avariella Mason - Lizor Healer
    - Ember Ava Rhys - Nephele
    - Ethan Elliot Lancaster - Leshley
    - Zacharias "Zach" Louis Moreno Cortez - Pwettyness bloedstuurder
    -


    Airbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Beristirahat Elang Oboku - Maximesa Soundbending
    - Ohndrea Shantelle Auracle - Jafar
    - Tashi Manik - Pabu
    - Eloise Aurora Raven - Sitara
    - Jet Fang - VladiFerr
    - Ming Shy - Quart
    -


    Earthbenders - Vrij: 1 bender (vrouwelijk of mannelijk)
    Leider: Eris Lin Beifong - Beifong Metaalstuurder
    - June Asato - Vladiferr Zandstuurder
    - Haru Manik - Pabu
    - Dimitri Blaze Valentin - Requille
    - Hunter Jackson - ShiningLight
    - Haldor Jackson - ShiningLight
    -


    Hou er rekening mee dat niet elke leider vrouwelijk kan zijn en áls ze dat is, het natuurlijk niet een verlegen, schattig meisje is. Bloedstuurders, metalbenders en bliksemstuurders komen niet vaak voor en er mogen er dus ook niet meer dan 2 per stam zijn. Ook weten wij dat RPG's over The Last Airbender vaak doodbloeden, dus we hebben onze best gedaan om iets van een verhaallijn te bedenken. Een non-bender kan dus niet randomly bevriend raken met een bender, dit gaat geleidelijk en bijna niet - ook geven wij aan wanneer het dag en nacht wordt, zodat het een beetje logisch en smooth loopt.
    And nope, geen Avatar in deze RPG.

    Dus, veel plezier!

    Speeltopic
    Praattopic

    Under construction

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 12:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nou, ik vind hem echt drie keer niets. Lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    WillNotLearn schreef:

    Naam
    Griffin Blake Abelli
    Leeftijd
    25
    Element
    Vuur
    (Bliksemstuurder)
    Uiterlijk



    klik
    klik - klik
    klik - klik
    klik

    Griffin heeft donkerbruin haar en donker bruine ogen, is ongeveer 1.78 meter lang en heeft een aardig gespierd lichaam.
    Eén kledingstuk dat je hem vaak zal zien dragen is een rode sjaal, deze is vroeger van zijn moeder geweest en is het enige voorwerp dat hij nog van haar heeft.

    Karakter
    Griffin is veel maar bovenal erg eigenwijs, de dingen die hij doet, doet hij liever op zijn eigen manier en vaak zonder er over na te denken -iets wat hem in het verleden wel eens in de problemen heeft gewerkt.- Griffin is iemand die ergens helemaal in op gaat als hij iets doet, dit kan er voor zorgen dat hij soms wat minder op zijn omgeving let. Maar ook dat hij wanneer hij een nieuwe techniek uitgeprobeerd zal blijven trainen tot hij hem kent. Deze manier van werken zorgt ervoor dat hij best ver gevorderd is in zowel vuur als bliksemsturen. In de ogen van sommigen zal hij enigszins afstandig ogen maar wanneer hij merkt dat er iemand verdrietig of gewoon ergens mee zit is zal hij proberen diegene op te vrolijken op zijn eigen -enigszins onhandige- manier van doen. Hij is er niet op uit ruzie te zoeken met een van de benders, hij is er op uit non-benders te vermoorden, om deze reden negeert hij de mensen waar hij niet mee op kan schieten tot deze mensen het zelf uitlokken. Bang om te vechten is hij niet, en als je hem zo ver krijgt zal hij ook niet snel opgeven. Hij heeft één doel: non-benders doden.

    Plus- en minpunten
    De aantal keren dat Griffin merkt dat er iemand verdrietig is of ergens mee zit zal hij proberen te helpen, zelf al is hij niet de meest sociale. Tenzij je hem heel erg uitlokt en echt probeert hem kwaad te maken kan hij over het algemeen zijn woede -richting de benders waar hij niet mee op kan schieten- wel beheersen, bij non-benders is dit echt een ander verhaal. Die zal hij zonder zelfs maar te knipperen vermoorden als hij de kans krijgt. Uit woede of gewoon doordat hij niet goed nadenkt kan het zijn dat hij niet goed let op zijn omgeving, vooral als hij ergens druk bezig is of al zijn gedachten op één punt heeft gericht. Ook bij andere dingen geld dat hij vaak niet meer dan één keer -of zelf gewoon niet nadenkt- voordat hij iets doet.
    Naast het beheersen van zowel vuur als bliksemsturen is Griffin ook aardig goed in het vechten met alleen zijn handen, ook is hij beter in aanvallen dan in het verdedigen -van zowel hemzelf als de mensen om hem heen-

    Extra
    Zijn vader heeft hij nooit gekend en hij is ook niet van plan om hem op te zoeken, in zijn ogen liet hij hem en zijn moeder alleen terwijl hij terug had kunnen komen, er voor had kunnen zorgen dat de dingen niet liepen zoals ze nu gelopen zijn. Zijn moeder was het soort vrouw dat zelfs geen vlieg kwaad zou doen en ruzies en gevechten zou proberen op te lossen door te praten in plaats van te vechten. Toen de non-benders hem en zijn moeder vonden draaide ze zich om en vertelde ze hem dat hij moest rennen en niet meer om moest kijken, rennen deed hij, en omkijken ook. Omkijken terwijl hij haar dood op de grond zag vallen en haar bloed een rode vlek om haar heen vormde. Zijn moeder was, en is nog steeds de reden dat hij rent, dat hij vecht, en niet zal opgeven tot de non-benders dood zijn.


    Ik denk dat hij klaar is, als er nog wat aan veranderd moet worden/of niet aan klopt hoor ik het graag [:


    Don't be like the rest of them, darling

    Hij is goed, al zal het leuk zijn als je 'm wat verder kan uitbreiden. ^^ Ik zal even de beginpost aanpassen.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 17:28 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Is het oké als ik een wat jonger iemand maak? Rond de 10 ofzo? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    Is het oké als ik een wat jonger iemand maak? Rond de 10 ofzo? c:

    Natuurlijk, als jij dat graag wilt vind ik het prima. :] Leuk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    Hij is goed, al zal het leuk zijn als je 'm wat verder kan uitbreiden. ^^ Ik zal even de beginpost aanpassen.


    Als ik nog ideeën heb zal ik dat zeker doen [:


    Don't be like the rest of them, darling

    Occult schreef:
    (...)
    Natuurlijk, als jij dat graag wilt vind ik het prima. :] Leuk.


    Ik wil een keer iets anders dan alleen maar die personages rond de 18, wat ik heel vaak doe, oeps. ^.^


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Ik wil een keer iets anders dan alleen maar die personages rond de 18, wat ik heel vaak doe, oeps. ^.^

    Haha, iets anders kan ook leuk zijn. :3 Het lijkt me alleen wel lastig aangezien de rest rond de 20 zit, gemiddeld, dus hou dat ook in gedachten. (bloos)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 17:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)
    Haha, iets anders kan ook leuk zijn. :3 Het lijkt me alleen wel lastig aangezien de rest rond de 20 zit, gemiddeld, dus hou dat ook in gedachten. (bloos)


    Inderdaad ja. I'm gonna think about it. :3


    That is a perfect copy of reality.

    Sorry. Ik schrijf me uit. Het lijkt me echt een geweldige RPG, maar ik neem even een pauze.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Naam:
    Beaudyn 'Beau' Céri Daneaux
    Leeftijd:
    10
    Element:
    Firebender
    Uiterlijk:


    Beaudyn heeft kastanje bruin haar met een rode gloed, haar haar komt tot iets onder haar schouders en heeft een beetje slag erin. Beaudyn heeft mooie bruine kijkers en haar ogen hebben een amandelvormige vorm. Beaudyn heeft een lengte van 1M33 en ze heeft een slank postuur. Zoals de meeste kinderen zijn, een sprietje. Verder heeft Beaudyn een klein gezichtje met sproetjes en zie je nog duidelijk aan haar dat ze een kind is. Beaudyn is niet echt iemand die graag rokjes of jurkjes draagt. Je zal haar altijd in een broek of jeans zien, verder draagt ze ook nooit ballerina's, maar alleen maar laarzen of gympen.
    Karakter:
    Beaudyn heeft een sterke eigen wil. Vele mensen beschrijven dit ook wel eens als eigenwijs. Doordat ze zo'n sterke eigen wil heeft, heeft ze er soms ook een handje van om de bevelen van de oudere mensen in de groep te negeren. De bevelen van de leider zal ze negen van de tien keer wel opvolgen, want ja, daarvoor is diegene een leider. Beaudyns sterke eigen wil is vooral gecreëerd doordat ze met allemaal oudere mensen in de groep zit en zich niet laat rond commanderen. Beaudyn kreeg al snel door dat de meeste mensen dachten dat ze echt nog een kindje was, die makkelijk beïnvloedt kon worden, maar het tegenovergestelde bleek. Beaudyn is helemaal niet snel te beïnvloeden.
    Beaudyn heeft zoals bijna alle kinderen een grote fantasie. Beaudyn kan de grootste verhalen vertellen en de meeste onzin uitkramen wanneer ze daar zin in heeft. Aangezien Beau nog een kind is overtuigt ze zichzelf van dingen die wél bestaan terwijl iedereen weet dat het niet zo is. Bijvoorbeeld eenhoorns en kabouters en al dat soort dingen. Wat dat betreft is Beau echt nog een klein meisje, die urenlang kan vertellen over dat soort dingen. Daarentegen kan Beau slecht tegen haar verlies, ze wil altijd winnen. Het is niet dat ze een heel groot doorzettingsvermogen heeft, want als het haar niet lukt, lukt het haar niet en gaat ze niet door. Als Beau dan daadwerkelijk verliest, kan ze dagen treurig blijven. Beaudyn heeft dan ook in niet veel dingen zin en ze zal ook niet zo vrolijk zijn als dat ze normaal is. Ook tegenslagen is voor Beaudyn moeilijk te verwerken. Ze zal dan sowieso wel een tijdje verdrietig blijven.
    Ook al is Beaudyn wat volwassener dan de meeste kinderen van haar leeftijd, ze heeft altijd nog wel haar kinderlijke trekjes. Ze kan dus soms heel erg vervelend zijn of juist irritant. Beaudyn kan ook nog wel is in huilen uitbarsten om kleine dingen. Dat laat zien dat ze gewoon nog echt een kind is, je kan haar dus niet net zoals de andere behandelen, want zo volwassen is Beaudyn gewoon nog niet.
    Beaudyn is een meisje dat redelijk snel gekwetst is, maar daar ook heel snel overheen kan komen. Beaudyn is niet een zeer kwetsbaar meisje, maar ze is ook absoluut niet - niet kwetsbaar. Beaudyn is iemand die zich snel van iets aantrekt of zich snel aangesproken voelt, waardoor ze zich ook snel gekwetst voelt. Gelukkig is het naar een paar sussende woordjes al weer goed en trekt Beau zich er weinig meer van aan. Daarmee dus dat ze snel gekwetst is, maar dat ze er ook weer snel overheen is.
    Al met al is Beaudyn een vrolijk meisje waarmee je echt wel kan lachen. Ze heeft er niet veel problemen mee om zichzelf voor schut te zetten zodat andere mensen weer gaan lachen of worden opgebeurd. Ze zal mensen altijd wel willen opbeuren. Ze houdt er namelijk niet zo van als mensen verdrietig zijn.
    Plus- en minpunten:
    Omdat Beau nog maar een kind van tien is, heeft ze nog lang het vuursturen niet goed onder de knie. Hier moet ze dus nog aan werken en daarom is ze een zwak puntje tussen alle firebenders in. Beaudyn heeft een eigen wil en wil daarom nog wel is bevelen van andere negeren. Omdat ze nog zo jong is denken vele mensen over haar te kunnen 'regeren'. Beaudyn denkt daarentegen daar heel anders over. Doordat Beaudyn klein is, is ze snel wendbaar en redelijk flexibel. Ook kan Beaudyn zich goed verstoppen en maakt ze hier wel eens een spelletje van.
    Extra:
    /

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 23:06 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Kan ik meedoen? Ookal snap ik hem nog niet helemaal :3 Wat is een 'bender' ?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    OhSoAria schreef:
    Kan ik meedoen? Ookal snap ik hem nog niet helemaal :3 Wat is een 'bender' ?

    Iemand die elementen bestuurt ;p 'stuurder'


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh oke, domme ik :$


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    OhSoAria schreef:
    Oh oke, domme ik :$

    Welke rol(len) wil je?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''