• Tinychat



    Maak kennis met; Berlimirangabanmelimarnoemarkaylinefremi! *O*

    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Eighties - 8 maart | 16
    Miriam - Mainwaring - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Aniek - ClafIin - 24 december | 15
    Ness - Mercimek - 23 september | 14
    Melissa - Martens - 22 januari | 16
    Marlijn - Marriemar - 24 december | 15
    Noek - LucilIe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Botje - 14 maart | 13
    Fren - Ruitenburg - 9 januari | 14

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 20:45 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    http://www.quizlet.nl/settings/meerdere_gb.php

    Met deze link ^

    Niet alles doen :o

    ClafIin schreef:
    Praat Noek met zich zelf :o


    Noek en Esmee hebben dezelfde user, alleen beide een andere l.

    ClafIin schreef:
    (...)
    Maar dan ben ik uren bezig. :')


    Maar het gaat nu wel veel sneller, hoor (:

    ClafIin schreef:
    (...)
    Awh. Jammer, ben best nieuwsgierig. Misschien zit er hier binnenkort wel een blauw naampje bij :3


    Ik ben ook nieuwsgierig en dat hoop ik ook :3

    Botje schreef:
    (...)

    Noek en Esmee hebben dezelfde user, alleen beide een andere l.

    Awh, haha. IK HAD HET NIET DOOR :x


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    En natuurlijk heb ik dan eens weer een topic en die gaat weer snel zodat ik hem helemaal mis. -_-


    •*• Lululu •*•

    Marriemar schreef:
    En natuurlijk heb ik dan eens weer een topic en die gaat weer snel zodat ik hem helemaal mis. -_-


    Hahaha, dat was ons doel, omdat het laatst zo langzaam ging :o

    ClafIin schreef:
    (...)
    Awh, haha. IK HAD HET NIET DOOR :x


    Ik schrok me laatst kapot, omdat Noek opeens "minder" posts had. Maar het was Esmee, hahahaa.

    En toen was iedereen weg :o

    Fuck. Waarom lees ik dit nu pas.
    Hey hey you you!
    Ik las je bericht in het topic waar iedereen elkaar bedankt en zo. En ik vond jouw berichtje voor Lootus aka Demi zo mooi, dat ik het gescreenshot heb en naar haar heb geappt.
    Toen vroeg ze me of ze me een bericht mocht sturen als antwoord op jouw berichtje, dus bij deze; een bericht van Demi aan jou.

    Lieve Niek,

    Er is niks mis gegaan, ik had gewoon geen behoefte meer aan Quizlet. Ik wilde terug naar mijn basis, waarom ik eigenlijk begon met schrijven. Dat was voor mezelf. Ik merkte dat ik meer verhalen schreef voor anderen. Dat werkte niet en dus had ik die behoefte niet meer.
    Alle mensen die ik heb ontmoet op Quizlet vergeet ik niet. Ze hebben me enorm geholpen, met schrijven, maar ook gewoon met het echte leven. Ik had tijdens Quizlet best een lastige tijd in het echte leven, daar heb jij Aniek, me met andere mensen echt door heen geholpen. Als je mijn nummer wilt, kan je die vragen aan de aardige jongen die dit doorgeeft (: alsjeblieft wel via OB niet dat iedereen mijn nummer heeft.

    Dikke kus Deemsie
    Alvast een gelukkig nieuwjaar


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Evelien heeft dezelfde username als ik ooit gehad heb. Met één letter verschil ugh. :c


    •*• Lululu •*•

    ClafIin schreef:
    Kom, Alinie. Ik ga jou ophalen en dan gaan we naar Mir. En we halen de rest ook op, hehe. Volgens mij woont Melissa het dichtste bij mij, ahah

    Whieh <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    ClafIin schreef:
    I think I'm in love. Lalala, maar ik wil niet.

    Naaahw


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    ClafIin schreef:
    Fuck. Waarom lees ik dit nu pas.
    Hey hey you you!
    Ik las je bericht in het topic waar iedereen elkaar bedankt en zo. En ik vond jouw berichtje voor Lootus aka Demi zo mooi, dat ik het gescreenshot heb en naar haar heb geappt.
    Toen vroeg ze me of ze me een bericht mocht sturen als antwoord op jouw berichtje, dus bij deze; een bericht van Demi aan jou.

    Lieve Niek,

    Er is niks mis gegaan, ik had gewoon geen behoefte meer aan Quizlet. Ik wilde terug naar mijn basis, waarom ik eigenlijk begon met schrijven. Dat was voor mezelf. Ik merkte dat ik meer verhalen schreef voor anderen. Dat werkte niet en dus had ik die behoefte niet meer.
    Alle mensen die ik heb ontmoet op Quizlet vergeet ik niet. Ze hebben me enorm geholpen, met schrijven, maar ook gewoon met het echte leven. Ik had tijdens Quizlet best een lastige tijd in het echte leven, daar heb jij Aniek, me met andere mensen echt door heen geholpen. Als je mijn nummer wilt, kan je die vragen aan de aardige jongen die dit doorgeeft (: alsjeblieft wel via OB niet dat iedereen mijn nummer heeft.

    Dikke kus Deemsie
    Alvast een gelukkig nieuwjaar


    OMG, Niekie. Dit is geweldig, toch? Zo kan je weer met haar praten! OMG : D

    Marriemar schreef:
    Evelien heeft dezelfde username als ik ooit gehad heb. Met één letter verschil ugh. :c


    Je loopt achter op de zaken, Lijntje :p