• Ik moet voor maatschappij een praktisch werkstuk maken over een maatschappelijk probleem.
    Ik weet alleen niet echt goed wat ik moet maken en bij welk maatschappelijk probleem.
    Mijn vraag is aan jullie: Weten jullie een maatschappelijk probleem? En misschien een voorwerp wat ik erbij kan maken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ugh, ik kan alleen maar op armoede komen. Als ik nog iets weet laat ik het je weten.
    Succes!


    You are beautiful, you are love.

    Je zou het kunnen hebben over orgaandonaties. Dat het wel of niet verplicht moet worden.
    Camera's op straat, mensen vinden het veiliger, maar het gaat wel tegen hun privacy in.
    Over abortus
    Cybercriminaliteit, gebeurt ook steeds vaker. Denk aan social media, internetbankieren, kopen via webshops.
    Overgewicht


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vandalisme, pesten, schending van de privacy, schending van de mensenrechten, homofobie?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    nerveus schreef:
    Je zou het kunnen hebben over orgaandonaties. Dat het wel of niet verplicht moet worden.
    Camera's op straat, mensen vinden het veiliger, maar het gaat wel tegen hun privacy in.
    Over abortus
    Cybercriminaliteit, gebeurt ook steeds vaker. Denk aan social media, internetbankieren, kopen via webshops.
    Overgewicht


    Het moeten geen discussies worden maar een praktische opdracht waarbij we iets moeten maken wat op het onderwerp slaat. Een mening er in leggen hoort niet bij de opdracht. Maar toch bedankt dat je wilde helpen (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het verdwijnen van bushaltes in kleine dorpen : ) die gebruikt oze lerares altijd


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik doe het over de Oost-Europeanen die in ons land komen werken


    ©1998

    seksisme, sexuele criminaliteit (verkrachting en aanranding en hoe daarmee wordt omgegaan), feminisme, holebiproblematiek in Rusland, Kiev, Venezuela, armoede, hoe men met psychiatrie/psyciatrische mensen omgaat, ableism (disciminatie op basis van hoe valide iemands lichaam is, bv enkel trappen en geen lift op openbare plaatsen is nogal ableistisch tov mensen in een rolstoel), ageism (disciminatie op basis van ouderdom, dus ouderdomsgrapjes, dat een oudere minder waard is als die niet zo zelfstandig is) etc etc etc


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    De manier waarop ouderen over jongeren oordelen en praten. Jongeren die op straat rondhangen uit verveling (hangjongeren) -> overlast door hangjongeren.


    26 - 02 - '16