• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Lissandra
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Martens
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 11:29 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben al bijna twee maanden verkouden en niks helpt D:

    Ik wil een meisje uit mijn klas zo graag slaan. Ik haat schijnheillige mensen, ugh.


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    Ik wil een meisje uit mijn klas zo graag slaan. Ik haat schijnheillige mensen, ugh.
    Hahaha. Kan het gevoel :Y)
    Straks weer 3 uur reizen, yeah.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Man, als ik ergens een hekel aan heb is het wel als het ijskoud is in een klaslokaal. Gelukkig ben ik er bijna van verlost.

    Elke dag vertrek ik steeds later van huis om naar school toe te gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wieeeeeeee! Gisteren mijn eerste rijles gehad, echt top! :3 De meneer die me rijles geeft vind ik wat.... naja ik moet aan hem wennen. Maar ik zat zelf gisteren niet goed in mijn vel dus vandaar dat ik hem niet echt aardig vond, maar dat is mijn schuld hahah.
    Maar de rijles ging prima voor een eerste rijles en zonder ooit eerder achter het stuur gezeten te hebben! Het schakelen gaat ook een stuk gemakkelijker dan verwacht! Ik moet alleen niet steeds het grote licht aandoen wanneer ik de knipperlichten aan wil zetten. :x En ik moet leren niet steeds bijna de berm in te sturen, ghehe. (A)

    Herinneren jullie je eerste rijles nog? Of als je het nog moet krijgen: Waarom heb je er zo'n zin in of juist niet? ^^ whoop whoop. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben sinds januari bezig met rijlessen, het blijft gewoon leuk om te doen. Vanmiddag om half 3 mag ik weer anderhalf uur rijden.

    Geweldig dit; we hebben een nieuwe geluidsinstallatie voor op de tv. Ik kan mijn laptop aansluiten op de tv met een hdmi kabel, dus dat betekend dat ook geluid en dergelijke via de tv gaat.
    Laat ik nu net alleen maar dubstep luisteren en er ook een bass bij de geluidsinstallatie zit. Dit klinkt toch zo geweldig. :Y) Betwijfel alleen of de buren het zo leuk vinden :'D

    Ik wil niet meer, ugh. Stomme school ook altijd.


    26 - 02 - '16

    Ik heb al bijna een jaar rijles (als het al niet meer dan een jaar is) en vind het nog steeds hartstikke leuk. Ik ben al zolang bezig omdat ik in de zomervakantie niks heb gedaan en er soms rijlessen uitvallen / ik vergeet een afspraak te maken :'D

    Maaar goed, rijden is geweldig! :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb al bijna een jaar rijles (als het al niet meer dan een jaar is) en vind het nog steeds hartstikke leuk. Ik ben al zolang bezig omdat ik in de zomervakantie niks heb gedaan en er soms rijlessen uitvallen / ik vergeet een afspraak te maken :'D

    Maaar goed, rijden is geweldig! :Y)

    Ergens is rijden met een lesauto veel leuker dan met een gewone auto. Want dan nemen mensen het je niet zo snel kwalijk als je iemand afsnijd of iets dergelijks.
    Hoeweeel, ik heb wel laatst een turk achter me gehad en die was echt aan het bumperkleven. Op een gegeven moment trapte mijn rijinstructrice gewoon zelf op de rem en knalde die turk bijna tegen ons op. :'D Hilarisch. Nja, moet hij maar afstand houden.
    Ik vind het sowieso dom als mensen geen rekening houden met lesauto's.

    Ik heb mijn rijbewijs al. Vroemvroem.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bij mij duurt het nog wel even voordat ik ga lessen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb nog laaaaang geen rijbewijs. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Witchking schreef:
    (...)
    Ergens is rijden met een lesauto veel leuker dan met een gewone auto. Want dan nemen mensen het je niet zo snel kwalijk als je iemand afsnijd of iets dergelijks.
    Hoeweeel, ik heb wel laatst een turk achter me gehad en die was echt aan het bumperkleven. Op een gegeven moment trapte mijn rijinstructrice gewoon zelf op de rem en knalde die turk bijna tegen ons op. :'D Hilarisch. Nja, moet hij maar afstand houden.
    Ik vind het sowieso dom als mensen geen rekening houden met lesauto's.


    Persoonlijk denk ik toch wel (hoewel ik dat natuurlijk nog niet kan zeggen zo na mijn 1e les pas) dat ik het fijner zal vinden in een normale auto dan in een les auto. Ik ben veelste bang de lesauto te beschadigen, omdat het niet iets is dat van mij is, haha. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •