• Zoals je kan lezen kom ik ook een keer klagen. *kuch kuch*
    Ik wil het hebben over jullie. Niet over jullie allemaal maar over sommige zeurkousen onder jullie. Jullie kunnen heel goed erover klagen dat het Quizletforum een gevangenis word. Wel, als jullie eens jullie hersentjes laten werken dan zouden jullie misschien doorhebben dat het door jullie komt.

    Like; als jullie nu eens dingen doen waarvan niemand gaat klagen dan komen er daar geen regels over. All I want zo say is. Als jullie iets doen wat anderen niet zo goed gaan opvatten dan zal dat verboden worden.

    Danke voor jullie aandacht.
    Keep Quizletten.

    (...)
    Is goed. Mag jij mijn opleiding International Business and Languages gaan volgen, voor mijn rijbewijs betalen, mijn verzekeringen betalen, mijn examens maken, mijn baantje overnemen en mijn zusje verkopen ><

    jij hebt het egt niet druk [/sarcasme]

    (...)
    Is goed. Mag jij mijn opleiding International Business and Languages gaan volgen, voor mijn rijbewijs betalen, mijn verzekeringen betalen, mijn examens maken, mijn baantje overnemen en mijn zusje verkopen ><

    Ja ruilen!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    jij hebt het egt niet druk [/sarcasme]

    En daar komen de zeikende kindjes van Quizlet, mijn opa die geopereert gaat worden terwijl zijn kans op overleven 30 % is, mijn bonje met school omdat ik mijn lerares Frans heb aangevallen en mijn studiefinanciering (en het regelen ervan) nog eens bij


    Bored.

    Er zijn altijd mensjes die klagen.^^ en toen ging Ivy weg want ze kraamt rare dingen uit,..[/wat ik wel meen]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    En daar komen de zeikende kindjes van Quizlet, mijn opa die geopereert gaat worden terwijl zijn kans op overleven 30 % is, mijn bonje met school omdat ik mijn lerares Frans heb aangevallen en mijn studiefinanciering (en het regelen ervan) nog eens bij

    is het erg dat ik er momenteel de kloten van versta?

    @ Lieverd van mij
    Ja die kut studiefinanciering zooi o.o Waarom moet 18 worden zo'n gezeur zijn enzo? En ja, fack alles. :'D Ik moet nog altijd een studie zoeken die ik leuk vind, en ik vind alles stom,kut,vervelend,niet interessant.
    Maybe neem ik gewoon wel een break jaartje o.o

    Mee eens:Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    (...)
    is het erg dat ik er momenteel de kloten van versta?

    Dat komt allemaal nog wel. Ooit, als je groot bent, zal je het snappen.


    Bored.

    @ Lieverd van mij
    Ja die kut studiefinanciering zooi o.o Waarom moet 18 worden zo'n gezeur zijn enzo? En ja, fack alles. :'D Ik moet nog altijd een studie zoeken die ik leuk vind, en ik vind alles stom,kut,vervelend,niet interessant.
    Maybe neem ik gewoon wel een break jaartje o.o

    Hunn, ik zie er zo hard tegenop om 18 te worden. Ik zal je wel laten weten hoe het is om 18 te zijn. Niet dat dat veel uitmaakt, jij bent maar een paar dagen later als mij jarig. Maar toch ><
    Hmm, aan zo'n jaartje zat ik ook te denken. Ik zit nu weer te twijfelen tussen creatief schrijven, fotografie, International Business and Languages en Minister-President. Anyway, anders gaan we gewoon samen een jaartje naar Nieuw-Zeeland?


    Bored.

    Ik eh snap het niet zo goed?


    Life is hard and then we die

    Ik eh snap het niet zo goed?

    Het is heel simpel? De users van Quizlet zeuren teveel over dingen die zij zelf veroorzaakt hebben ><


    Bored.

    (...)
    Dat komt allemaal nog wel. Ooit, als je groot bent, zal je het snappen.

    ik ben eigenluk niet egt 1 van de grootste, dat is waar
    äber mss zit ik wel in het leger na mijn diploma gekregen te hebben

    Helemaal mee eens.

    Ja oke mee eens en iedereen is het er me eens.

    Maar waarom zijn er altijd nog een paar mensen die zich nooit aan de regels houden? Ik erger me er best aan.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    EN IK BEN TEGEN :@
    MENSEN MOGEN HUN MENING UITEN !!!
    DAAR BEN JIJ NIET VOOR OP HUN TEGE TE HOUDEN.
    ALSOF JIJ NOOIT IEST FOUT DOET.
    iedereen is het nu wel eens met je maar ik vin ddit ook onzin.ik vind dit een gevangenis